Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hey, så du var her nå... kan du ikke komme med en killer oppskrift på snacks til meg?? Er så matlei!!! Og har lyst på noe og bare gomle, om du skjønner.... noe som passer i denna varmen.... )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 åhhh palmesus, jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe men jeg er seriøst snopsjuk selv og finner ingen ting jeg kan "gomle" opp heller! blæ!!! Alt er bare fett og ekkelt. *ler høyt* Du kan jo prøve å lage den lavkarbo isen da. Isbiter, fløte, søtningstoff og noen bær i blenderen og smaske det i deg fra ett glass. Jeg har ikke prøvd den selv enda, da fryseren ikke har plass til isbiter akkurat nå etter harryhandel! hehehe!
melkekua™ Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Kan du ikke lage deg en ostekake da ;o) lavkarbo. Har hørt at den er ganske god! Unnskyld at jeg sniker meg inn :-p
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Snik ivei, kua! Nei, den ostekaka er IKKE god! Ostekake skal smake sånn som den gjør nå, og ikke tukles med! ;o) Joda tinker, har laga is, og oppdaga at den må spises med EN gang den har fryst, ellers blir den beinfrossen! hehehe ) Men den var god da!
Mockanin Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 mååå bare si noe om den isen... den kan du "mye opp litt" i microen før du skal spise den så er den ikke så beinfrossen.. Det gjør gubbelure med annen "bøtte is" dersom vi ikke har husket å ta den opp i god tid før vi skal spise den (selvsagt ikke med lollipopp).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 eller lag bare det du skal spise akkurat der og da, da trenger du vel ikke fryse den ned mer? blir bare som en slags slush/milkshake?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 har forøvrig også smak noe lavkarbo/kalori ostekake og det var pyyyyton! Det er enkelte ting jeg ikke gidder å tukle med ja bare for å få en "nestenversjon" av noe jeg elsker. hehe.
melkekua™ Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Gerds Ostekake Bunn: 250g. grovhakka mandler 100-150g. romtemperert smør - Blandes godt og legges i en papirkledd rund form Fyll: 1 boks seterrømme 1 pk kremfløte (1/3 l) 1 pakke Heistad bringebærgele (1/2 mengde vann) 1 pk Tine gourmet kremost, naturell - Lag geleen og la den stå og avkjøle - Rør sammen kremost og rømme til den blir klump-fri - Visp kremen. Bland så alt sammen, rør forsiktig. Tømmes over bunn. La stå kaldt natta over. Kaka totalt inneholder ca 35 karber. Og den er mektig!!!
melkekua™ Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Denne fant inne på lavkarbo.no - ikke den som er inne i ketolyseboka. Jeg har ikke prøvd den, men jeg leste tråden den var i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå