Mockanin Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 .. hvor lang tid tar det før dere har "innrettet" dere på pulten deres? Tenker på ryddet bort den dere overtok jobben/plassen etter og gjort plassen til "deres"? Jeg har overtatt jobben til en dame som jobbet her i 30 år og gikk av med pensjonen nå. Etter 1,5 mnd., hvor jeg den siste to ukene har vært alene (dvs. hun sluttet for to uker siden) på plassen her og vet ikke helt hvor mye jeg skal tørre å rydde bort evt. fjerne. Mye rart i skuffene, for ikke å snakke om stablet på pulten, som jeg ikke er så sikker på at jeg noen gang vil få bruk for. Har en misstanke om at mye stammer fra "gode gammle dager" for minst 20 år siden.
Pysa Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 med en gang. men syns ho burde ha ryddet etter seg selv.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hørtes veldig rart ut at du flytta rett inn i andres rot.. ?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg gjorde det når jeg hadde blitt kjent med jobben min og alt ikke var så kaotisk i hodet lenger. Og jeg følte jeg kunne bruke tid på det (hadde eget kontor, og han jeg overtok etter jobbet på samme sted men i annen stilling). Da kastet jeg alt jeg trodde jeg ikek hadde bruk for, stablet om på andre ting og ommøblerte hele greia etter at noen hadde malt. Nå skal det sies at vi pusset opp hele butikken 2-3mnd etter jeg begynte, så det ble gjort i samme slengen, men opprydningen begynte jeg vel på kanskje 1 mdn etter start. Syns vel kanskje egentlig det er rart dama selv ikke har ryddet etter seg - det hadde jaffal jeg gjort om jeg sluttet noe sted. Jeg hadde spurt han jeg overtok etter om ikke han kunne rydde litt, men det hadde han ikke gjort. Så jeg hadde skuffene fulle av bruksanvisninger til printer jeg ikke lenger hadde, ledninger til ting ingen visste hva var osv. Da kaster jeg over en flat sko...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Synes det skal være rydda og gjort "upersonlig", rent og strøkent før en ny ansatt kommer til arbeidsplassen. Så kan den som overtar "flytte inn" med sine personlige ting når det passer vedkommende.
Mockanin Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Takk for svar. Dama ryddet noe før hun sluttet. Jeg kan ikke se at jeg har bruk for alt dette som står her og flyter rundt omkring. Får vente til sjefen er tilbake og evt. kan fortelle meg om det er noe vi må ta være på. Kan være noe som tilhører noe annet for alt jeg vet. Skal se pulten min dere. Den er i ikke mindre enn 3 forskjellige høyder. Satt sammen av forskjellige deler og hjørne plata er lagt oppå ene pulten så jeg får ikke hevet den eller gjort noe med den. Alt er i feil høyde her gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå