Gå til innhold

Erfaring med akupunktur og soneterapi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve begge deler for å se om det kan hjelpe på å bli gravid.. Nå har det gått 8 mnd siden jeg sluttet på pilla og jeg syns det er lenge. Vi ønsker så gjerne å bli gravide nå og tyr til litt alternative midler. Har hørt at dette kan være løsningen for noen så da er jeg villig til å prøve.

Er det noen av dere som har erfaring med dette?? Både positivt og negativt..

Noen som kan anbefale en klinikk i nærheten av Drammen, Røyken, Slemmestad??

Takker for tilbakemelding:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har ikke erfaring enda, men jeg har bestilt time til akupunkttur i aug, så jeg er veldig spent på om det hjelper.:)

Skrevet

Så bra:) Jeg har ikke bestilt enda men har lyst til å komme i gang så fort som mulig.. Ikke så lett å finne klinikker som har begge deler. Søkt på nettet i hele dag men ikke mange alternativer. Skal begge dere behandles?? Så spennende:)

Hold meg oppdatert da!!

Skrevet

Jeg tar også akupunktur og fotsoneterapi. Jeg tar for å få igang TR, har ikke virket på meg. Men isteden så ble jeg kvitt bjørkepollen allergien min for i går. Så tydeligvis at noe virker ja!! Har veldig stor tro på det her, så fortsetter med dette til jeg får postitiv test! ;)

Skrevet

Hei.

Jeg har gått til homeopat med ujevne mellomrom i flere måneder pga. UVI. Da jeg var der sist - første dag i forrige pp spurte jeg henne om hun kunne gjøre noe som ville øke sjansene for graviditet. Hun satte nåler i øra og gav meg 2 typer homeopatmedisin. Jeg har brukt CB fertilitetsmonitor i 3 pp og denne gang kom høy fertilitet (nivå 2 av 3) på dag 8 og max fertilitet (altså el)på dag 12 og 13 noe som er litt tidligere enn hva jeg hadde forventet. Tenker at homeopatien og nålene kanskje har stimulert el? vet ikke, men iallefall ble jeg gravid!!!

Vet ikke om noen på Hurum,men har ei venninne som hadde veldig gode erfaringer med Frøya-klinikken i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...