Leirha Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Var på helsestasjonen men litlingen idag. Han har ikke lagt på seg på 1mnd nesten. Så nå fikk jeg beskjed om å begynne på grøt. Han blir 5mndr nå da, men saken er at vi reiser på ferie i 2 uker nå så jeg hadde håpet at han kunne klare seg på mm. Så idag begynnte han offisielt på grøt. Og inatt reiser vi. Kjempe kjekkt å gi grøt altså, men kunne tenkt meg å vente til vi kom hjem jeg.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Akkurat det samme skjedde med begge mine gutter. Måtte begynne med grøt da de var 5 mnd fordi vekten flatet ut (begge fikk bare morsmelk og var da over 9,2 kg) Eldstemann elsket grøt fra første stund, mens minsten bare spyttet det ut :-/
Leirha Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Gutten min stoppet på 7,5kg. Det har han vært 1mnd nå, tenkte jeg bare skulle kontroll veie han idag. For syns han var blitt så tynn. Han er lang og tynn. Så hvis han skal få noe ia seg i varmen må jeg begynne med grøt. HAn elsker det da, en fordel
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Ja, det er absolutt en fordel ;-) Med småen måtte jeg tilslutt gå over på potet og gulrot for å få i han mat. Nå er han 1,5 år og et matvrak ;-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå