JPG2011 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Mannen meldte oss på Green card lottery. For to uker siden ringte de (på en søndag). Spurte masse om meg og barna. De ville ha visakort nummeret hans. Da sa han at det ikke var mulig akkurat da, fordi han ikke hadde kortet liggende (En liten hvit en). Vi måtte betale 270 euro eller noe sånt for å være med videre. Dette er bare tøys er det ikke? De har prøvd å ringe opp igjen de siste dagene, men han svarer dem ikke. Hvordan foregår egentlig dette lotteriet?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Vel, det opprinnelige lotteriet er ikke tøys iallefall!! Men jeg har aldri hørt om at noen blir ringt opp for så å betale mer, og det har aldri hent meg eller faren min når vi har deltatt iallefall. Det er rett og slett ett lotteri som man betaler for å være med i, og om man vinner så vinner man grønt kort til å bo i usa. Har en bekjent på jobb som har en samboer som vant i år.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 hm. det kostet iallefall litt før, men nå sier den offisielle siden at det er gratis. MEN det er mange scams der ute.. her er den opprinnelige siden og det eneste stedet du kan delta og faktisk vinne.. http://www.dvlottery.state.gov/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 http://www.fraudaid.com/ScamSpam/Lottery/green_card_scam/index.htm her kan du lese litt om fraud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå