Gå til innhold

Green card lottery


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen meldte oss på Green card lottery. For to uker siden ringte de (på en søndag). Spurte masse om meg og barna. De ville ha visakort nummeret hans. Da sa han at det ikke var mulig akkurat da, fordi han ikke hadde kortet liggende (En liten hvit en). Vi måtte betale 270 euro eller noe sånt for å være med videre.

Dette er bare tøys er det ikke?

De har prøvd å ringe opp igjen de siste dagene, men han svarer dem ikke.

Hvordan foregår egentlig dette lotteriet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det opprinnelige lotteriet er ikke tøys iallefall!! Men jeg har aldri hørt om at noen blir ringt opp for så å betale mer, og det har aldri hent meg eller faren min når vi har deltatt iallefall.

 

Det er rett og slett ett lotteri som man betaler for å være med i, og om man vinner så vinner man grønt kort til å bo i usa. Har en bekjent på jobb som har en samboer som vant i år. :D

 

 

Skrevet

hm. det kostet iallefall litt før, men nå sier den offisielle siden at det er gratis. MEN det er mange scams der ute..

 

her er den opprinnelige siden og det eneste stedet du kan delta og faktisk vinne..

http://www.dvlottery.state.gov/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...