Gå til innhold

duste mann!tufs å litt til!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å jeg kjenner at jeg blir så forbannet å sint å sur å rett å slett lei meg! er desverre ikke en av de høyeste med laaaaaaaaaaange slanke bein! å gjett om jeg irriterer meg over det!

Hendelsesforløpet!: skjedde i går! jeg hadde vært å snakka me de på nav angående permisjon å sykemeld. å der ståår gubben å venter på meg å hva kommer inn døren forbi ham! joda en Høy slank(ikke gravid dame) me laaaaaaaaaaaaaange bein! å hvor forsvinner øya hans da? joda på stusssen bak å de laaaaaaaaaaaange beina! jeg klarer jo ikke holde kjeft te han å spør om de var flotte? Å hva svar får jeg da hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm å jeg merker at tempramanget mitt stiger til det uendelige å klarer ikke la være å svare Finn deg en ny me sånne bein!!!

Noen andre som irriterer seg over sånne små detaljer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg ikke så mye over at han titter på andre. Så lenge han bare titter. Er jo jeg som er flottest for han uansett! Så om han ser på menyen ute er det greit, så lenge han spiser hjemme, for å si det sånn!

Dessuten så ser jeg på fine mannfolk selv, så jeg kan vel ikke nekte han å se på fine damer da???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja det gjør jeg faktisk. Men det har han skjønt, så han har slutta og stirre. Hadde jeg vært gravid, feit og ekkel når det skjedde (ja, jeg var feit og ekkel under sv.skapet) så hadde jeg nok tilta!

Skrevet

Noe så respektløst.

Jeg vet at mannen min ser vis det er en pen jente, noe som er helt naturlig, samme gjør jeg vis jeg ser en pen fyr. Men han ser ikke vis jeg er der, samme med meg, det er respektløst. man legger jo merke til pene mennesker, men man glor ikke åpenlyst, jeg har heller ikke lyst til det, vis mannen er der, samme med han. respekt

Skrevet

Jeg gjorde....når jeg var 16-17 år. Er heller ikke av den høye typen, heller helt motsatt. Ganske lav. Men har innsett at slik er jeg og må godta det. Har og innsett at om man skal fly rundt og passe på hva samboer ser på og tenner på hele dagen, hadde man blitt helt tufs. Ser på mannfolk jeg og, og mange av de har mye min samboer ikke har, men vet jo at jeg SER BARE fordi jeg syntes det er fint, ikke fordi at jeg vil ha han jeg ser på. Ser også på jenter. Kanskje ikke på samme måte, men om de har noe fint på seg eller håret er fint eller fine sko eller noe lignende, så kan jeg sjekke ut ei jente og syntes hun er pen, uten at det er noe sexuelt med det. Slapp av og ta det med ro. Nytter ikke å bli sur hver gang din samboer ser noe fint for det er mye fint å serundt om kring :)

Skrevet

hehehe sant det men jeg titter ikke åpentlyst!! plystre plystre!!! heheheh men sikkert hormonene som tar seg en tur på litt ville veier!

hjehehe gleder meg bare te prinsen er ute å jeg kan begynne å få trent taekwon-do igjen!!!! savner det så sinnsykt!!!

Skrevet

Bra dere svarer meg damer/jenter!! er også veldig liten i høyden!!! heheh men helt enig det er respektløst!! hva han gjør når jeg ikke er der er greit da kan han bare se men ååååååååå blir så sint når eg ser at han ser!!!!! han har fått beskjed!!!

Skrevet

Synes det er teitere å reagere på at mannan titter enn å være den som titter.

Sundt å se på andre. Hadde ikke mannen gjort det hadde jeg trodd det var noe seriøst galt med han.

Jeg titter mye selv og det er ikke alltid at det jeg titter på er det jeg vil ha i virkeligheten.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur. Så lenge han bare ser og ikke røre er det helt greit.

Jeg ser også på andre menn, men rører de ikke.

Skrevet

tror egentlig bare jeg hadde fliret og sagt at han var busted... ser på fine menn jeg og, og henger meg på det en sa lenger oppe, han kan se på menyen, så lenge han spiser hjemme!!!

Skrevet

Hadde sikkert blitt litt irritert om typen min gjorde det såå åpenlyst, men det kjennes nok mye verre ut siden du er gravid!

hihi, gjør det samme mot ham når du ser en flott fyR ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...