GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Idag bestilte eg tidlig ul, skal på ul'en førstkommende torsdag, 7. august.. Gleeder meg:) Hober alt står bra til med den lille:), er litt bekymret, vertfall etter utfloden stoppet opp :S .. Eg er idag 10+1 så på torsdag er eg 11 uker, er fosteret rundt 6 cm da? andre som var på ul i uke 11? Hva fikk dere sett? Hadde dere med bf? Her skal vertfall bf ver med
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hei :I Jeg var på ultralyd i dag. Legens antatte lengde på graviditeten sa ca. 13 uker, mens UL viste 10 uker. Det vi så var alle delene. føtter, såvidt tær og fingre, hjertet, nesebein, ungen ser helt rar ut stort hode..... Men hjertet slo som bare det og armer og bein gikk i hundre!! hehe og jeg som håpet på en rolig en denne gangen Moro med UL! Både far og storbror var med og syns det var kjempegøy! Jeg har bestilt ny tilme om 3 uker også for fosterdiagnostikk. Blir spennende Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå