Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og denne mnd her har jeg termin :) Spennende :))

Har ikke før 29.aug, men har likevel kommet til termin mnd min :)

Så nå begynner det å nærme seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA... august er en vakker mnd, jeg har termin den 30. august, men at vi endelig har kommet til denne mnd er rett og slett musikk for mine ører..

Jeg er klar, for å se den lille snart:) Både storebror og storesøster + mannen min venter i spenning, så vi gleder oss alle til hun kommer ut:)

Skrevet

jeg kjenner jeg begynner å bli mere og mere utålmodig nå :) Gleder meg bare mere og mere til han kommer.

Skrevet

August er årets flotteste måned synes jeg! Selv om jeg har vært veldig utålmodig i det siste, synes jeg det er litt koselig nå at vi nå kommer til å få en augustjente;)

Skrevet

Har ventet leenge på august jeg og tenk, endelig er vi her :-)

Har termin .august, så det kan jo egentlig bli en september baby og da...Satser på at hun kommer i august :-)

Skrevet

Har termin 30 august, og håper det blir denne måneden og ikke neste. Men er forberedt på at det kan bli september - gikk 14 dager over tida sist før de satte igang. Akkurat nå gleder jeg meg mest til litt kaldere dager - også idag er det over 30 grader i skyggen - nå begynner det å ta på..... Imorgen er det meldt litt kaldere og regn så da kan han bare komme :-) vi gleder oss alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...