Trulte76 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Og denne mnd her har jeg termin Spennende ) Har ikke før 29.aug, men har likevel kommet til termin mnd min Så nå begynner det å nærme seg
jente Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 JA... august er en vakker mnd, jeg har termin den 30. august, men at vi endelig har kommet til denne mnd er rett og slett musikk for mine ører.. Jeg er klar, for å se den lille snart:) Både storebror og storesøster + mannen min venter i spenning, så vi gleder oss alle til hun kommer ut:)
Trulte76 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 jeg kjenner jeg begynner å bli mere og mere utålmodig nå Gleder meg bare mere og mere til han kommer.
Asobi Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 August er årets flotteste måned synes jeg! Selv om jeg har vært veldig utålmodig i det siste, synes jeg det er litt koselig nå at vi nå kommer til å få en augustjente;)
Kjærlighet <3 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Har ventet leenge på august jeg og tenk, endelig er vi her :-) Har termin .august, så det kan jo egentlig bli en september baby og da...Satser på at hun kommer i august :-)
Snart mor til 2 gutter Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Har termin 30 august, og håper det blir denne måneden og ikke neste. Men er forberedt på at det kan bli september - gikk 14 dager over tida sist før de satte igang. Akkurat nå gleder jeg meg mest til litt kaldere dager - også idag er det over 30 grader i skyggen - nå begynner det å ta på..... Imorgen er det meldt litt kaldere og regn så da kan han bare komme :-) vi gleder oss alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå