Gå til innhold

Gleder meg til å bli kjent med dere:-)


n_baby

Anbefalte innlegg

Vil bare presentere meg selv... Er en jente på 29 år (eller er man dame da??) Jeg har ett barn og to bonusbarn fra før, dessuten har jeg en liten englejente som jeg aldri fikk bli kjent med. Hun mistet jeg halvveis i svangerskapet i februar.

 

Så denne graviditeten var høyst planlagt men kommer likevel med en god porsjon redsel for at det skal ende på samme måte som sist.

 

Jeg har termin den 3. april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) tenkte jeg skulle svare, var ingen som hadde svart og jeg synes jo det er kjempe koselig å bli kjent med andre :)

 

Jeg er 20 og har ingen barn fra før, babyen nå var planlagt:)

 

Jeg har termin 7 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og venter nr 3, har to flotte gutter født 18 juli på 1 år og 9 år. Dette var på ingen måte planlagt, men tar imot m åpne armer.

 

 

Ønsker deg lykke til.. Skjønner godt at du er redd. Vet du årsaken til at du mistet sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke årsaken til at jeg mistet, men får veldig god oppfølging denne gangen, det er jo betryggende.

 

Begge guttene dine har samme fødselsdato? Morsomt... Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med graviditeten:)

 

Jeg er selv 29 år, har to bonusbarn som du så fint har kalt det og et barn fra før. Bonusbarna er 10 og 8, mens vår felles krabat er 8 måneder! Rart å tenke på at man på et vis blir fire barns mor i en alder av 29. Er liksom ikke så kjempe lenge siden jeg var singel og "gal". Nå noen år senere sitter jeg og skal ta meg av fire barn annenhver uke...

Det er utfordrende, spennende og kjempe koslig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...