Goomba84 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg er muligens gravid, venter på nye tester fra billigtester. I såfall er jeg 11+6 i dag (planlagt, men likevel ikke planlagt) Kan noen beskrive uke 11 for meg, så kanskje jeg kan få noen hint før jeg får testene mine?
Vintersol Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hei Jeg starter på uke 11 idag. Og har det som følgende; -Uggen/kvalm store deler av dagen. Kaster opp el brekker meg 2-3 ganger pr dag. -Mangler energi. Etter jobb orker jeg ikke særlig mye utover å ligge på sofaen. -Sover litt dårligere om natta. -Ømme bryster. Men det er jo veldig stor forskjell på hvilke symptomer folk har. Lykke til med testingen. Dersom testen er positiv, er du jo litt heldig som har sluppet unna alle 1.trimesters bekymringer =)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg er 11+2: Kvalmen er gått helt over, jeg begynner så smått og få tilbake litt energi etter å ha vært DØD i ti uker hihi Ømme bryster som vokser en god del, har gått opp minst en bhstr til nå. må handle nye bh'er snart hehe.. Går OFTE på do, særlig om nattan. 3-4-5ganger hver natt minst.. Har endel hodepine, men det hjelper og ta en hvil og drikke vann, og rusle en tur etterhvert når det er litt kaldere ute. er nok delvis varmen som har skylda der ja. Men sånn er mitt svangerskap i 12.uka, dvs 11+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå