Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Noe sunt og godt som ikke er for dyrt. Kanskje noe med tunfisk i?
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Da burde du kanskje lære deg hvordan søkemotoren fungerer på nett, internett er en merkelig ting=)Hva man ikke kan gjøre=)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Grillet tunfiskbiff (penslet med olje og svart papper) med salat til er kjapt, enkelt og godt.. (enkel grønn salat, med agurk, tomat, mais, mango og pinnekjerner feks)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Tunfisk er vanskelig å få tak i + dyrt
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 tunfisk er ikke vanskelig å få tak i...de har det på butikken..kanskje ikke på nærbutikken men i de fleste litt større butikkjeder..f.eks ICA
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Her jeg bor koster det ca. 10 kr. for en boks. Og Angelica, søkemotoren på internett kan man bruke til det meste her inne. Om alle hadde gjort det, hadde det ikke blitt noe bim/dib.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Er kanskje ikke så vanskelig for HI å få tak i når h*n foreslår dette selv ;-)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Sant nok, men hun nn over hadde sikkert spart både tid og energi på å funnet ut hvordan søkemotoren virker, i tillegg vil jeg ikke tenke på hvordan det hadde sett ut hvis alle hadde kommet med slike forespørsler her inne =)
blablablu Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 grønsaks grateng er en vinner her i huset. 1 pose frosne grønsaker, f.eks brokkoli blanding. 1 boks med cottage cheese 6 egg salt og pepper og litt revet ost.. Gi grønsakene et lett oppkok, og legg de over i en ildfast form. bland egg og cottagecheese, salt og pepper..og hell over grønsakene..ha revet ost på toppen.. stekes på 200 ca 40 minutter.. kjempe godt..serveres som tilbehør til kjøtt eller fisk.. eller som hovedrett..med ris og bernaise saus:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Det er forskjell på hermetikk og fersk filet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå