Gå til innhold

En fredag utenom det vanlige..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En følelsesladet formiddag, det er sikkert og visst..

Ringte i går legekontoret, pga at jeg siste uken føler at jeg har mistet alle graviditetssymptomene mine. Fikk da time idag på morgenen for UL. UL ble tatt og legen sa hun kunne se fosteranlegg, forstørret livmor, men ikke noe hjerte som slo. Hun sa at hun antok at dette var en missed abortion. Hun heviste meg til gyn, for endelig bekreftelse og behandling videre.

På gyn ble jeg møtt av en eldre, stor, hyggelig dansk gynekolog. Han ba meg om å ta av klærne nedentil. Samboern min så forskrekket på han og sa"Hva skjer nå?" I ettertid har min samboer sagt at han trodde at han bare skulle fjerne fosteret uten å sjekke skikkelig. Hehe!

Legen foretok en innvendig UL, og der så vi lille reka! Lille reka, med bankende hjerte! 2,2 cm lang var lille underet! Herregud som tårene strømmet da han sa at fosteret lever!

Ja, dette har vært en dag med mange tårer! Det er sikkert og visst! Men de som kommer nå er heldigvis bare av glede og lettelse!

Glad hilsen fra fortsatt så gravide meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅ!! så bra!! blei redd jeg nå :( er så ekkelt å tro at man har mistet. jeg blødde svære klumper i uke 7, og var sikker på at det var en sa. men hjertet slo og alt var bra :) var temmelig gled da ja! er 11+2 nå og veldig gravid hihi

Skrevet

ÅHHH... så flott og så fantastisk å høre når du trodde det verste! Ha en riktig god helg!

Skrevet

Såå kjekt:D Blei gla når eg leste at alt sto bra til:)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er idag 8+5. Har det veldig bra nå. Håper bare at den lille fortsetter å vokse seg stor og sterk! Hvor langt er du på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...