Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 jeg er i uke 37+1 idag..og di ville prøve å snu babyen..møtte på føden fastende imorrest(ifall komplikasjoner)ble da satt på registrering og tatt ul av før snuforsøket...fikk veneflon og bricanyl(riehemmende)den var ganske ubehagelig,ble skjelven og fikk hjertebank,men var helt vanlig iflg jordmor..en lege som skulle snu,di hadde hjerteregistrering av babyen på hele tiden...selve snuingen var gjort i noen håndgrep,det gjorde ikke vondt som jeg hadde fryktet,men var litt ubehagelig,og jeg ble svimmel...måtte være til obervasjon med ul og registrering i to timer etterpå,mini i magen er ganske aktiv nå så det spørs om h*n ikke snur seg tilbake...spennende...skal på ny ul på søndag for å sjekke om den fremdeles ligger med hodet ned da:)ojojoj,kanskje jeg får føde normalt denne gangen...hadde ks for 8 år siden pga sete/fotleie....men snur den seg i sete igjen blir det planlagt ks..men da har vi i allefall forsøkt:)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Sååå bra;) Babyen er vell ikke så veldig stor hvis de klarte å snu den nå, eller? Har ikke så mye peiling på slikt. Uannsett krysser fingrer og tær for at den ligger nedover på søndag også..og selvfølgelig til fødsel. klem
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 babyen er vell rundt 3 kg tror jeg....men iflg legen var det mere hvordan den lå og hvordan livmoren var formet som avgjorde om hvor lett den var å su:)merkelig følelse å ha sparkene oppe i magen og ikke mot blæræ da,men nå får jeg puste:)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 bliir sikker akkurat på gj.snittet den lille da;) Men siden du fikk den snudd nå, kan ikke fødselen starte da? Har hørt at det kan starte fødsel, men vet ikke om det skjer ofte eller ei. Kanskje du snart får den i armene dine..sukk Har termin 18 aug, så jeg belager meg på venting...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 jeg har termin 23 aug så blir nok litt venting her også:)spurte om det var vanlig å gå i fødsel etter snuing,men di sa det var ikke noe som tilsa at det skulle skje pga snuinga....eneste blir at om den snur seg tilbake blir det ks neste uke....ojoj,spennende tider dette..:)lykke til du også,fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå