Gå til innhold

Dere fra KRISTIANSUND!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jkan jeg og datteren min fine på der, om vi kommer for å være et par dager?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst vil jeg anbefale Atlanderhavsbadet. ( innendørs badeland med velvære avdeling blandt annet, der får store og små kost seg, det er kiosk og man får kjøpt mat, kan være der i timesvis)

Videre er det et fint og trivelig kjøpesenter på kaia, i parken i sentrum ( Vanndammene)kan man mate påfugler, høns, ender og duer, pluss måser som stikker innom).

Skrevet

På Frei i kristiansund kommune så finnes det besøksgård, Endreset heter den, en 40min busstur fra sentrum eller ca 20 min med bil, informasjon skal finnes å kommunens sider, åpent alle dager fra 12-16....er like borti veien der jeg bor....der har de forskjellige dyr, leker og husker til ungene..enkel servering med kaffe, brus, vafler og is.

Er det fint og varmt så er det flere strender, spesiellt barne basen på nordlandet er barnevennlig....i det området er det også en del butikker og et kjøpesenter ( Amfi Futura).

Skrevet

Når du først er i Vanndamman,så syns jeg du skal ta turen opp på Varden.Det er en kjempefin tur,og på toppen vil du se utover hele byen.

Koselige,smale stier og benker satt ut så man kan slappe av.

Ellers er det koselig å gå en tur rundt omkring på Innlandet.Masse gamle hus,og trange smug.

Skrevet

Glemte selvfølgelig at en rundtur med sundbåten er et must!

Og på kaia på Kirkelandet MÅ dere kjøpe dere Fish`an.

Det ligger også båter inne nesten daglig som selger ferske reker,og de er GODE!

Skrevet

Ta Gripskyss ut til Grip, før ruta legges ned.. =P

Kjøre Atlanterhavsveien.

Som nevnt; Vandamman og alle turstiene rundt der, ut til Klubba...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...