star girl Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Lurer på om man mister mensen hvis man blir gravid med spiral??
Sivalur Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hm, godt spørsmål. Hvis det er hormonspiral, så kan du jo miste mensen uansett. Hvis du er i tvil ville jeg tatt en test.
star girl Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Har kobberspiral og hadde mensen til normal tid sist.....mn er så forferdelig dålig form for tiden....så jeg lurer på om man kan være gravid fordi om man har mensen og spiral??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå