Tiggywinkle Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Vi har i år hatt en laaang og god ferie. 5 uker i strekk har vært luksus. PCen har stort sett vært pakket ned så det har ikke blitt noe dibbing. 3 uker syd i Europa + 2 uker i sydlig temperatur på fjellet og sørlandet har virkelig vært deilig.. Jeg har lest 6 bøker i ferien, det er det lenge siden jeg har fått tid til. Full fokus på avslapping og kos med familie har vært fantastisk for alle. Nå er jeg tilbake på jobb, litt deilig det også. Stille og rolig her, så jeg får til og med tid til å skrive litt her:-) Skal ha en ferieuke til i august, så jeg har fremdeles noe å glede meg til! Livet er herlig:-)
Maud Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hallo du og velkommen hjem! Det er fint å se deg her og godt å høre at dere har hatt en fin ferie. Seks bøker er det ikke så ofte man rekker, det viser at også minstejenta di er stor og at barna har kost seg :-) Jeg skal forresten hente noen bilder nær kontoret ditt en dag til uka, torsdag tror jeg. Har du lyst til å møtes for lunch da?
Tiggywinkle Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Hei Maud! Har sendt deg en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå