Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Snuppa datt ut av senga i dag tidlig, og ble selvfølgelig skremt, men roet seg fort etterpå. Kan ikke se noen kul eller merker. Men hvordan var det med soving etterpå i tilfelle hjernerystelse? Skulle de vekkes etter en time eller no? Tror ikke hun har fått rystelse, men kan være greit og ha i bakhånd tilfelle hun nå sover lenge.
Hikken Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 I de bhg. jeg har jobbet har det vært standard å vekke dem ofte hvis de sovner etter å ha slått hodet. (Ringer selvfølgelig også foreldre :-))
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Husker ikke hvorfor man må være påpasselig når de sover etter slag. Vet bare at man skal være det. Kan noen forklare?
Ingeberta Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Hvis man blir svimmel og kvalm kan det være mer alvorlige skader, som blødning. Da er det viktig å ta kontakt med lege. Derfor vekker man barnet etter en times søvn.
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg ville ringt helsestasjonen .dette burde de vite der.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Takk for svar. Det har nok gått bra, for snuppa er lik som alle andre dager. Babler masse og leker greit på gulvet.
Hilde_85 Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Når jeg hadde hjernerystelse så ble jeg vekt hvert 20min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå