Gå til innhold

2 års dag i morgen - tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi skal ha barnebursdag i morgen, men hva skal vi servere? Både til barn og voksne? Blir vel 9 barn og 11 voksne!

 

Tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gelekake

sjokoladekake

muffins

fruktfat

kaffe og te

smoothie

pølser

pastasalat

 

 

Skrevet

vi skal ha barneseskap på søndag og vi skal servere pølse og lompe, kakerester fra voksenselskapet i morgen, nystekte boller og cookies. og frukt, hvis sambo husker det i butikken:o)

Skrevet

Hmm, foreløpig er det dette det står mellom:

 

- pizzasnurrer (synes det bør være noe med mat i)

- ostekake

- brownies eller sjokoladekake

- sjokoladepavlova med bringebær

- småkaker

- muffins

- noe salt, f.eks. saltstenger (godt med noe salt i varmen)

 

Hørtes jo veeeeeldig mye ut, men.. ;) Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...