Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Snuppa mi skal ha barnebursdag i morgen, men hva skal vi servere? Både til barn og voksne? Blir vel 9 barn og 11 voksne! Tips mottas med takk!
**¤¤** Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Gelekake sjokoladekake muffins fruktfat kaffe og te smoothie pølser pastasalat
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 vi skal ha barneseskap på søndag og vi skal servere pølse og lompe, kakerester fra voksenselskapet i morgen, nystekte boller og cookies. og frukt, hvis sambo husker det i butikken:o)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 Hmm, foreløpig er det dette det står mellom: - pizzasnurrer (synes det bør være noe med mat i) - ostekake - brownies eller sjokoladekake - sjokoladepavlova med bringebær - småkaker - muffins - noe salt, f.eks. saltstenger (godt med noe salt i varmen) Hørtes jo veeeeeldig mye ut, men.. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå