Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Lias? Vet det er en kortere versjon av Elias, men hva synes dere?
Julispire! Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Synes det var fint jeg! Bedre enn Elias, siden det er så oppbrukt nå! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Ikke pent syns jeg.. Mangler liksom noe, akkurat som Tristan...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Nei hørtes ikke så fint ut. Bedre med Elias da ja.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Syns det var rart og at det mangler noe. Lias høres ut som et kosenavn til Elias. Liksom Lias gutten min..
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Hehe...As må jeg også gå for, artig med en kul vridning også kan man se navnet sitt overalt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå