La vita è bella <3 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Legen har sagt at hodet er godt festet, og jeg kjenner mest spark/bevegelse opp i ribbeina og på sidene, så sånnsett kan det stemme. Men av og til kjenner jeg spark nedenfor navelen. Kan dette være armene som beveger seg eller?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Selfølgelig er det armene og ikke beina. Jenta her bruker nyren min av og til som bokseball....auu
Saltlakris Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Det kan også være beina, min lå med den ene foten godt plantet i ansiktet på forrige UL jeg var på ifm. med et forskningsprosjekt (uke 36), samme uke som hun festet seg hos meg.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Ååå, det har ikke min plass til, men hun ligger veldig veldig langt ned i bekkenet, kanskje derfor.
La vita è bella <3 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Okei.. Ja, jeg lurte jo ikke på hvorvidt det var armene eller beina, men om babyen kan røre på armene der nede. Synes hun romsterer så mye at av og til lurer jeg virkelig på om hun "sitter fast" eller ikke.. Men jeg får vel ikke annet enn å stole på legen.
minou Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 jeg har lurt på akkurat det samme som deg mange ganger, synes det sparker over alt og kan ikke for mitt bare liv forstå hvordan den ungen egentlig ligger:-) Ti bein og fjorten armer kanskje? En liten gymnasiast som kan bøye beina i alle retninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå