LuckyLuke Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Heisann jenter! Jeg lurer på om det er flere enn meg som har ulik syklus? Eggløsning skjer jo som oftest i annenhver eggstokk. Så på den ene siden min har jeg 4 ukers syklus, men på den andre har jeg 5 ukers syklus. Det er veldig regelmessig at det er slik. Det jeg lurer på er når man har eggløsning når man har 5 ukers syklus? Er det egget som bruker lengre tid på å modnes i den ene eggstokken? Og at fasen mellom EL og IKM er like lang? Håper det er noen som kan svare meg på dette, for da blir kanskje prøvingen litt lettere :oD Stor klem til alle med ønske om en fin dag!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Som regel har man eggløsning 2uker før neste første dag på mens! Og det er uansett syklus:) Men mange kan også ha når som helst og burde ta eggløsnings test:)
Vifikkiaugust Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Har lest at ved ulik syklus er det antall dager fra 1.dag mens til EL som varierer, men at fra EL til 1.dag mens er ganske konstant. Gjennomsnittlig 14 dager, men kan være både 12 og 16. Det vil dermed si at det er modningstida til egget som bestemmer hvor lang syklusen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå