chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Har puttet nedi to stk amme-bh En pysjamas bukse og to singletter. Tre par sokker og 5 truser/boksere. En pakke libress-night bind Et blad til å titte i. Skal legge nedi kamera og lader og mobillader når det nærmer seg mer. Putter nedi bodyer til jenta og hentesettet. (helseteppe til å ha rundt/over i bil) Må ha nedi toalettsaker (krem, shampoo, balsam, tannbørste, tannkrem) En bukse til og en t-skjorte og en genser evt. Jeg skal ta KS så jeg tenker litt over hva jeg har på meg når jeg blir innlagt for det kan jeg bruke etterpå også=) Slipper at vannet går i klærne eller at jeg reiser i morgenkåpe og slippers.. Jah, tar med/på krocs også... Hva mangler jeg?
Makko med to små gutter Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg har i tillegg - Helsekort - ammeinnlegg i tilfelle melka kommer. - En shorts - Et skift til sambo (han kommer garantert ikke til å tenke tanken på at han trenger noe selv!) - Gaven til sambo - Lydbok Mulig det er noe mer... husker ikke helt, pakket for noen uker siden da jeg har hatt uttrolig mye kynnere...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Ja helsekortet ligger i veska mi og den følger meg overalt!! Lurer på å kjøpe en enkel gave som en kopp der det står et dikt "til mannen jeg elsker" på=) Og skal kjøpe en liten sak til guttungen også så han kan få når han kommer på besøk. Kanskje jeg skal hive nedi t-skjorte å boxer til sambo.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå