Gå til innhold

Sykehus-bagen igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har puttet nedi to stk amme-bh

En pysjamas bukse og to singletter.

Tre par sokker og 5 truser/boksere.

En pakke libress-night bind

Et blad til å titte i.

Skal legge nedi kamera og lader og mobillader når det nærmer seg mer.

Putter nedi bodyer til jenta og hentesettet. (helseteppe til å ha rundt/over i bil)

 

Må ha nedi toalettsaker (krem, shampoo, balsam, tannbørste, tannkrem)

En bukse til og en t-skjorte og en genser evt.

Jeg skal ta KS så jeg tenker litt over hva jeg har på meg når jeg blir innlagt for det kan jeg bruke etterpå også=)

Slipper at vannet går i klærne eller at jeg reiser i morgenkåpe og slippers.. Jah, tar med/på krocs også...

 

Hva mangler jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i tillegg

 

- Helsekort

- ammeinnlegg i tilfelle melka kommer.

- En shorts

- Et skift til sambo (han kommer garantert ikke til å tenke tanken på at han trenger noe selv!)

- Gaven til sambo

- Lydbok

 

Mulig det er noe mer... husker ikke helt, pakket for noen uker siden da jeg har hatt uttrolig mye kynnere...

Skrevet

Ja helsekortet ligger i veska mi og den følger meg overalt!!

Lurer på å kjøpe en enkel gave som en kopp der det står et dikt "til mannen jeg elsker" på=)

Og skal kjøpe en liten sak til guttungen også så han kan få når han kommer på besøk.

Kanskje jeg skal hive nedi t-skjorte å boxer til sambo.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...