Gå til innhold

Utolmodig


cine79

Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg liksom ikke å vente lenger! hehe.. ikke at jeg har noe valg, men.. Begynner å lengte etter å ha et "normalt" liv igjen, istedet for å gå rundt her og vralte! Ligger meg jo helt stiv og støl i sengen hver natt...

Tror jeg setter igang med fredagsvasken.. Og er det ikke vindusvask som skal være så fint for å få litt fortgang på sakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt rykter om at vindusvask framskynder fødsel jeg også, så er verdt å prøve for morro skyld:) Har likevel trua på at baby kommer når baby vil! Men kjerringråd kan være litt artig å prøve ut, så går tida litt fortere også:)

Lykke til! Vips så er du blitt mamma!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke slite dere ut..tenk hvis det blir en lang fødsel, å så sto dere å vasket vinduer for den store gullmedaljen timer før..hehe;)

 

Lykke til jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.. ser poenget med at det kanskje ikke er så lurt å slite seg ut.. men føler meg ganske uthvilt og rastløs nå og det er jo flott å ha fått vasket vinduene sånn at man slipper å tenke på det etter fødsel! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har prøvd alt av kjærringråd, men det har ikke skjedd noe.

Nå har jeg vel kommet frem til at når disse rådene først virker, er det kun timer forskjell det utgjør. Hvis du kommer i gang etter å ha prøvd noe, ville det skjedd i løpet av et døgn uansett.. :)

Men her står det ihvertfall masse forskjellig, hvis du vil prøve:

 

http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php

 

Lykke til!! Håper det storken kommer på besøk til oss begge nå i løpet av helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fin side det der! nå har jeg akkurat hatt i meg en sterk og fin kanelblanding, bestående av rømme, masse kanel og litt søtningsstoff, ble faktisk ikke så verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha så bra!! Håper det virker for deg!

Jeg spiste kanel, og drakk melk med kanel til det sved i både hals og munn.. Og spiser bringebærbladkapsler 2x3 ganger om dagen.

Lykke til, kanskje det skjer noe i natt..!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til til deg og, satser på at det skjer noe i natt ja.. man må jo være optimistisk! Hadde egentlig lovt meg selv å ikke begynne å vente før terminen, men det funket visst ikke.. rimelig klar NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom side!

 

For min del haster det ikke sånn ennå, et par uker før termin, men elsket litt i sted for behagelighetens skyld. Jeg trodde det var fødsels-fremkallende, men så detaljert bruksanvisningen fra riksen var!!

 

Vi får vente til kroppen er klar av seg selv. Men aldri så ille at ikke det er godt for noe!! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg hørt fra en venninne at for henne og et par andre hun kjenner så har en sterk tacomiddag funket som fødsels-igangsetter.. utrolig hvor mange gode råd som finnes.. spørsmålet er om det er noe som virkelig hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da blir det taco i morra på oss!

Her er det bare 3 dager til termin (6.aug) og jeg begynner å bli superutålmodig nå! Vil bare ha fødselen overstått!

Har heldigvis hatt selskap av min kjære de siste 3 ukene da han har hatt ferie, men i morgen begynner han på jobb igjen:(

Så babyen BØR komme i natt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Sirisirisiri!!

hvis du holder ut til fredag får du baby på en kul dato: 08.08.08...jeg har tremin da...håper gullet vårt kommer da.

jeg må gjerne prøve ut noen kjerringråd jeg også...he,he!!

 

Lykke til damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja det er sant det, hvis han kommer da er det greit.... ;

 

Vi har prøvd å be pent" Vær så snill å kom nå..."

Tigging"pleeeeeease kom nå!!!"

Og nå er vi over på omvendt psykologi " Neida gutten vår, her ute er det IKKE noe morsomt, bare bli inni magen du ..."

 

Ja også har vi gått trappene i blokka flere kvelder (14. etg)

Pluss div annet;) Men ingenting hjelper enda..

 

Får prøve å gjøre det beste utav tiden da:)

 

Lykke til alle sammen!

Håper du får på termin da peanut! Hadde vært kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei!

Nå har jeg prøvd vindusvask, kanelblandiger, sterk tacomiddag, sex, gåtur og bringebærbladte.. Og jeg sitter da her enda... Baby kommer når baby vil selv ser det ut som.. Er nok bare å ruge videre.. Men huff, så rastløs man blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cine79, har termin 16.aug jeg! 11 dager igjen! Når har du termin?

Skal teste ut kanel jeg nå, og jeg som ikke er så glad i det fra før av:S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tips fra ei venninne om å drikke ett par kopper sterk kaffe og ta en biltur på en humpete vei. Det skal jeg teste i kveld... men tror jeg tar med meg noen, så kan vi i det minste ha det litt gøy på turen selv om det ikke funker, hihi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...