Mockanin Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Har så innmari stygge negler og tenker litt på å få satt på noen finere. MEN jeg har gjort dette en gang før og var ikke fornøyd. Ikk var dem så himla pene og att på til så "sprengte" det så sinnsykt i fingrene mine. Dagen etter brylluppet vårt satte jeg fingrene i aceton og fikk fjernet disse greiene. Er det normalt at det skal sprenge så sinnsykt i fingrene?
Banshee Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Det har jeg også kjent enkelte ganger, men det pleier å gå seg til etter en dag eller to )
Mockanin Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Satte dem på nesten en uke før brylluppet og ble ikke noe bedre. Derfor jeg hadde aceton i hus så jeg kunne få dem av så fort brylluppet var overstått
meg tjohei Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 hmm, det har jeg ikke opplevd og har hatt det endel ganger før. tror det kan ha mye å si på dem som setter de på. fingre og negler får jo gjennomgå av all filingen. du får prøve igjen, og så kan du jo nevne det for de som setter dem på.
winneboo Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Aldri opplevd at det gjør vondt å jeg har hatt det i 2,5 år. Før hadde jeg akryl men det sluttet jeg med for neglene ble så slitte under den dritten. Nå har jeg noe annent som jeg ikke husker hva heter akkurat nå, men det er hvertfall mye sunnere å neglene mine ser mye bedre ut nå enn de gjorde før, altså de neglene mine som er under som er mine naturlige, de oppå ser jo alltid fine ut, men lett å glemme hva som skjer med neglene under.
*Andreapus* Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 det skal ikke gjøre vondt. Var det støping du gjorde da?
Mockanin Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 hmmm... hva het det nå igjen... husker ikke. Hun satte på sånne negler og så filte hun dem til i alle bauer og kanter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå