missmam Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hva foregår der..hva gjør de osv ? Jeg er ung og dum... hehe
**¤¤** Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Vi var der for noen mnd siden. Det var ikke noe spesielt som skjedde der, men det var fordi sambo og jeg ble enig om forhandlingen. Tror si var der i trekvarter. Vi hadde tenkt å gå fra hverandre, men så gjorde vi det ikke likevel.
missmam Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Men.. hva kan de hjelpe deg med? Sambo skal gå i fra meg virker det som.. han er ganske bestemt på det ... kjeempe triiist! Men vi eier hus, jeg er gravid og vi har en datter på 1,5år... Nav anbefalte meg å prve å overtale han til dette famile greiene..men jeg vet liksom ike hva som forgår der eller hva de kan hjelpe med.. han nekter dette...
Dudelidum Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Er det ikke slik at han faktisk er nødt til å bli med siden dere har barn sammen?
missmam Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg vet ikke :-/ .. Så håper noen her kan svare meg.. det heter vel mekling og ikke megling,... hehe.. jeg vet ikke..
Nætte;mortil2 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Ta å ring familievernkontoret og hør med dem! Det er jo ikke farlig å ringe dit, da får du rette svar og kanskje noen argumenter du kan bruke ovenfor han som trenger det.. Når dere har felles barn så er det jo en del som skal på plass, og jeg vil tro at å ha noen som kan hjelpe dere med alt juridiske er veldig ok.. Lykke til og stå på!
missmam Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 ok.. tusen takk. Da ringer jeg dit... koster det noe??
Nætte;mortil2 Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 nei det vil jeg ikke tro, annet enn vanlig telefon takst. Det er jo et offentlig kontor.. Bare ring og spør ivei! Det bør jo være oppegående mennesker der som kan hjelpe deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå