Gå til innhold

da har jeg vært hos jordmora 38+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 1-2 cm åpning... hun kjente på hode til lillegutt som var godt festa i bekkenet.. han har masse hår kunne hun kjenne:D nesten helt moden mormunn... +1 på protein bt på 125/80 og over 2 i ødem så hun var litt bekymra for svangerskaps forgiftning.. så må til bake på mandag... men ellers så vokser lillegutt godt å har god hjærtelyd så d virker som han trives der inne... kan komme når som helst eller d kunne ta lang tid.. ikke noe fasit på d..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytterlitt jeg:D

Skrevet

Så gøy, utrolig at hun kan kjenne hodet hans så godt, er det ikke vilt å tenke på at han ligger der helt klar og bare venter på at kroppen din skal starte?:)

Skrevet

fryktelig spennede:) ble overaska over at hun kunne kjenne at han har hår på hode.. for vi har sett d på ul i uke 32 men d viste ikke jormora.. for hun har vært på ferie.. hehe ble helt målløs:) åhh bare håper at vi slipper å gå sånn lenge for d kan jo alikvell bli overtid på oss,, men d håper vi virkelig ikke,...

Skrevet

Høres jo ut som den lille gjerne vil ut og er klar for det, så man skulle jo ikke tro det ville ta så lang tid - men er vel kanskje bedre å forberede seg på overtid og heller bli overrasket og veldig glad hvis han bestemmer seg for å komme før?:)

Skrevet

Så spennende da Grysom :)

Jeg er 2 uker etter deg, så jeg må vel smøre meg litt til med tålmodighet jeg da :)

Skrevet

samme som meg det:) men jeg er moden og*:) vi får se hvem som får først.:P

Skrevet

Nei er det sant??

Er du så nære???

Så utrolig spennende!

Hold oss oppdatert!

Skrevet

hehe ja. eh som jordmora sa d kan skje når som helst eller d kan ta lang tid.. så vi får se hva som skjer:D men d skal ikke stå på meg at d ikke skjer noe.. hehe prøver alt som prøves kan.. hehe mannen min sa i går at han følte seg litt brukt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...