grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 jeg har 1-2 cm åpning... hun kjente på hode til lillegutt som var godt festa i bekkenet.. han har masse hår kunne hun kjenne:D nesten helt moden mormunn... +1 på protein bt på 125/80 og over 2 i ødem så hun var litt bekymra for svangerskaps forgiftning.. så må til bake på mandag... men ellers så vokser lillegutt godt å har god hjærtelyd så d virker som han trives der inne... kan komme når som helst eller d kunne ta lang tid.. ikke noe fasit på d..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2008 dytterlitt jeg:D
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Så gøy, utrolig at hun kan kjenne hodet hans så godt, er det ikke vilt å tenke på at han ligger der helt klar og bare venter på at kroppen din skal starte?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 fryktelig spennede:) ble overaska over at hun kunne kjenne at han har hår på hode.. for vi har sett d på ul i uke 32 men d viste ikke jormora.. for hun har vært på ferie.. hehe ble helt målløs:) åhh bare håper at vi slipper å gå sånn lenge for d kan jo alikvell bli overtid på oss,, men d håper vi virkelig ikke,...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Høres jo ut som den lille gjerne vil ut og er klar for det, så man skulle jo ikke tro det ville ta så lang tid - men er vel kanskje bedre å forberede seg på overtid og heller bli overrasket og veldig glad hvis han bestemmer seg for å komme før?
Trulte76 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Så spennende da Grysom Jeg er 2 uker etter deg, så jeg må vel smøre meg litt til med tålmodighet jeg da
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 samme som meg det:) men jeg er moden og* vi får se hvem som får først.
Resilience Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Nei er det sant?? Er du så nære??? Så utrolig spennende! Hold oss oppdatert!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2008 hehe ja. eh som jordmora sa d kan skje når som helst eller d kan ta lang tid.. så vi får se hva som skjer:D men d skal ikke stå på meg at d ikke skjer noe.. hehe prøver alt som prøves kan.. hehe mannen min sa i går at han følte seg litt brukt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå