Gå til innhold

Tusler rolig inn paa 1. trimester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haaper alt gaar bra denne gang, litt nervepirrende er det....

Men jeg er selvfoelgelig overlykkelig!!!

Foerste gang jeg ble gravid ble jeg det paa 7.pp. Den pp'en gikk jeg paa akupunktur for foerste gang. Denne gang ble jeg gravid paa 3.pp, ogsaa denne pp gikk jeg paa akupunktur.

Saa begge gangene har jeg blitt gravid med en gang jeg har tatt akupunktur, jeg er dermed en stor fan av naalene, og venter nok ikke til 3.pp engang neste gang....

Symptomene begynte 4 dager foer IKM med mensmurringer. Akkurat som forrige gang. Er i utlandet hvor testene ikke er saa gode som hjemme, saa fikk negativ test dagen foer IKM. Med fortsatt mensmurringer og ingen mens tok jeg en ny test 3 dager etterpaa, som ble positiv. Er naa 4+5 og mensmurringene er fremdeles det eneste tydelige tegnet jeg har paa hva som skjer inni meg, akkurat som forrige gang det ogsaa.

Man trenger altsaa ikke massevis av symptomer...

Lykke til jenter, haaper jeg ser dere inne paa 1.tri saa fort som mulig:)

Babystoev kommer her:********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:) det går så bra skal du se:)

Skrevet

Tuslet over i går kveld jeg. :) Gratulerer så mye! Håper alt går bra. :)

Skrevet

Hei ticalinda - og GRATULERER så masse med graviditet!!

Gleder meg veldig på dine vegene! GRATULERER også til Randis ;)

Lurer på en ting....du sier akupunktur?! Når og hvor mangen behandlinger hadde du? Kun èn etter EL, eller flere hele syklusen?

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til.

Samme til deg også Randis!

Skrevet

Tusen takk, jenter!

Naar det gjelder akupunktur, saa hadde jeg foerste gang kun 1 behandling, 1 uke foer IKM. Andre gang var syklusen min helt paa jordet etter foedselen, saa jeg gikk til 1 behandling rett etter mensen, den behandlingen rettet opp syklusen min fra eggloesning paa dag 25 til eggloesning paa dag 15. To uker etterpaa gikk jeg til 1 behandling igjen for aa styrke livmoren i tilfelle ett egg var befruktet, og jammen var jeg ikke gravid igjen...

Det hoerer med at hun som behandler meg, selv sier at jeg reagerer veldig bra paa naalene.

Det kan vaere noe aa proeve for de som foeler for det.

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Takk for svar, og lykke til med graviditeten din.

Var inne å så på profilen din, og i stedet for å komme med masse trøsteord osv (SELV OM JEG SELVFØLGELIG TENKER DET), nøyer jeg meg med å sende masse positive tanker, og sier at; denne gangen står dere løpet ut!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...