Gå til innhold

Hva tenker dere når dere kommer til et hjem.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor det er 2 -3 småbarn i huset, og huset er helt strøken. Ikke et eneste rot og det er støvfritt? Nesten ikke noen leker flyter rund og alt lå på plass. Dere hadde kommet på overraskelse på besøk.

Hadde dere tenkt at moren i huset er flink

eller

hadde dere tenkt at det er streng der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok tenkt at det ikke er spesielt normalt å ha et strøkent hus når det er 2-3 småbarn i huset. Har erfaring fra slike hus, og det er sjeldent veldig hyggelig der. Vokste opp slik, og det er ikke koselig.

Skrevet

Hadde nok stusset litt ja....

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Vi har lekerom i huset så det er ikke spessielt mye leker som slenger på stua, det er bare de lekene til snuppa på snart 7mnd. Å storebror han tar med seg de lekene han syns er mest intr. ned på stua. vi har lekekiste på stua, han legger de oppi der selv=)

Så det ser nesten ikke ut som om vi har leker hjemme. Men på lekerommet er det ROTETE =)

Skrevet

Hadde jaffal tenkt over det ja. Men det kan være litt av begge deler.

Som nevnt over er det jo en del som har lekerom i huset og når det er innarbeidet som en vane for voksne og barn at lekene er der så er vel lekene der.

Når jeg har vaska og rydda og det er fint vær sånn at vi er ute i flere dager ser det ikke så gale ut hos meg heller he he =)

Jeg får også lekerom til mine små i vinter håper jeg. Vi må bare få tid til alt!

Skrevet

"Jøss, har de ansatt hushjelp", ville jeg tenkt da.

Hos oss bærer huset preg av at det bor en 2-åring og en 4-åring der, uansett hvor mye vi har vasket og ryddet til helgen (:

Skrevet

Hadde ikke tenkt så mye på det tror jeg, men kanskje jeg hadde flaks. At jeg kom på en rydde og vaske dag.

Skrevet

Jeg hadde tenkt: her tør jeg ikke å være.

Svogeren min er sånn, de har bare ett barn foreløpig, men der er det ikke en flekk på sofaen, ikke en avis på bordet, ikke en veske på gulvet i gangen - alltid strøkent. Jeg er livredd hver gang jeg er på besøk, for jeg er utrolig klønete og det er typisk meg å søle kaffe på duken og sånn.

Skrevet

hadde tenkt at mora i huset har støv på hjernen :) Og hun må jo slite seg ut.

Skrevet

Jeg hadde tenkt.."stakkars stakkars barn". Hvis jeg ikke da hadde kommet på en veldig "heldig" dag, da de akkurat hadde vasket og ryddet. Er ikke mye leke, som regel ingenting i vår stue heller, men er mye rot fordi om, og absolutt ikke støvfritt..hehe:)

Skrevet

Jeg hadde ikke følt meg konfertabel i et så perfekt hus. Liker at det ser "levd" ut og føle at jeg kan legge meg på sofaen om jeg føler for det.

Vet ikke om jeg hadde tenkt så mye over det, med mindre det var noe påfallende med dem som bodde i huset.

Skrevet

At det ikke er noe hjem.

I et ekte hjem skal det syntes at det bor barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...