Gå til innhold

Fame fotogrefen i strømmen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 2,5 år skal fotgraferes her i morgen. Noen som har noen tips med på veien?

Er sånn gratis fotografering vi skal til. "vant" en "konkuranse".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han skal sitte på noen bilder, hadde jeg tatt med et teppe el. Har ikke noe sånt å låne bort der... Kanskje en kosebamse el... fint med det på bilder.. Selv er jeg ikke fornøyd med fame, vi hadde en kjempedårlig fotograf... men lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Vi vurderer å ta på han en fotballdrakt. Den er litt stor, men det er jo favoritten hans om dagen så det får gå. Tar med ballen hans også (må huske å gni av litt møkk da).

Hadde det ikke vært for at vi vant konkuransen så hadde vi ikke gått til fotograf heller.

Skrevet

Bare så det er sakt, alle kan "vinne" gratisfotografeing hos dem. Er bare å klikke på linken til høyre her det :o)

Men har iallfall vært på slik fotografering selv og synes det blir finest med anonyme klær i samme fargenyanse over det hele.

Da blir bildene supre både i svart/hvitt og i farger.

Skrevet

Tror det kan bli kjempestilige bilder med fotballdrakt og ball... kan jo evn. ta med flere klesplagg, hvis dere ikke bare vil ha fotballbilder =)

Skrevet

Viste at alle kunne vinne fotograferingen. Derfor jeg hadde det i "" i hovedinnlegget.

Er litt spendt på hvordan det vil gå. Minsten er jo så sjenert at det er til å få mark av

Skrevet

Ta men forskjellig og la fotografen velge.

Var der selv, ikke fornøyd. Dårlig fotograf, eller dårlig til og planlegge og driiit dyrt for helt vanlige forstørrelser..

Gikk til en annen fotograf i stedet, myye flinkere og halve prisen på forstørrelser.

Fikk også gratis fotografering der og en montasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...