Mollybegolly Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Håper noen kan hjelpe meg - reisesenga ser slik ut: mørkeblå, når senga er sammenslått er bunnen kledd rundt sengekroppen. Det er et slags paraplyprinsipp når den skal slås opp, man skal dra opp hver side og så skal disse klikke på plass. Problemet er at jeg ikke får de til å klikke, (og nå klikker snart jeg...) Jeg synes å huske at det er noe med rekkefølgen man skal gjøre tingene i og noe med bunnen, men jeg husker ikke hva/hvordan. Mon tro om noen kan hjelpe meg med instruksjoner? Blir svært takknemlig!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Før du tar ut bunnen så skal du klikke opp sidekantene om du skjønner..?? Bunnen skal stå opp mot deg og ikke være strekt ut!! Litt vanskelig å forklare
Mollybegolly Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Å kjære deg, tusen takk veldig god forklaring- det var akkurat det som skulle til! Nå sparte du oss for masse irritasjon :-) Tusen takk!!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Hehe, denne feilen tror jeg de fleste gjør. Regelen er : IKKE trykk ned bunnen før sidene er klikket i lås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå