Gå til innhold

Fysioterapi i Skedsmo? Håper noen kan tipse meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått henvisning til fysioterapi og varmtvannsbehandling pga bekkenløsning. Men er det noen her som vet om en hyggelig fysioterapeut i Skedsmoområdet?

Og er det gratis? Glemte å spørre legen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått henvisning fra legen hvor det står at du har bekkenløsning med gangvansker skal det være gratis. Står det ikke at du har gangvansker mener jeg å huske at man må betale litt... Spør fysioterapeuten når du tar kontakt.

Jeg har uansett hørt mye positivt om Plus fysio som ligger på Karihaugen. De har veldig god peiling på bekkenløsning. Der driver de med gruppetrening (noe jeg har veldig trua på) og du kan også få timer i varmtvannsbasseng..:) Nr dit er 67067710

Skrevet

Står at jeg har gangvansker. Det var bra! Da skal jeg jaggu meg ringe dem etterpå.

Tusen hjertelig :)

Skrevet

hei,jeg har bekkenløsning med gang vansker.jeg går på skedsmotun hos en super fysioterapaut dame.det er gratis.

Skrevet

Jeg går hos Gruppe fysio på Karihaugen og er kjempefornøyd med de få timene som har vært hittil.. Betaler kun 50 kr i egenanfdel for hver bassengtime.. Ellers gratis når en har gangvansker.. Bare å ringe dit, tror de er inne i en rolig periode nå..

Skrevet

Det er jo sånn basseng på Skedsmotun!! Der er det flere fysio som jobber på henvisning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...