Karomamma Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Godt å se at prinsessa er tilbake! Jeg var redd hun hadde gitt opp hele "ongeprosjektet". Blir koselig å hilse på henne den 15. med eller uten seletøy. Mohahahahahaha
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Ja det er godt prinsessa er tilbake, kanskje hun har vært på ferie.... Mulig at hun har vært på Hølen camping??? Ha ha ha ha når du sier seletøy så ser jeg for meg en habbit ala den Cher bruker når hun synger "If I could turn back time". Den videoen med..... er det marinegaster tro???
♥Snulder Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Aldeles enig! Har moret meg kostelig med å lese gårsdagens div. utsagn;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Fniiis...........ja prinsessin blir schtilig hu azza!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Syns dere er en gjeng med tøysedamer jeg :-)))) Lizzzom!
Karomamma Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 He he, tusen takk for komplimentet, frøydis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå