kelly Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Noen som har prøvd den fra Body Shop? 279 for 150 ml. Var en tur og skulle kjøpe "coccoa butter sticken", men de på butikken forsto ikke hva jeg mente, så ble denne strekkmerke-kremen. Utrolig fet, og nesten umulig å få dratt utover magen, noen som erfaring med denne?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Ingen erfaring, men nå ble jeg nysjerrig gitt Har sånn body butter, coccoa - ikke stick men vanlig. Hva er det som er anderledes/bedre med sticken da? Og den strechmark improver, er den da for å redusere strekkmaerker som allerede er kommet?
Mamman til Ovedie Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Cocoa butter sticken er for tiden utsolgt fra alle the bdy shop butikker.. Det beste alternativet er vanlig cocoa body butter.. Forskjellen er at sticken er mer konsentrert da den ikke er tilsatt vann. Stretch Mark Improveren er mer beregnet for allerede oppståtte strekkmerker.. Forresten hvor kjøpte du den siden de ikke forsto hva du mente med sticken ? Ny butikk eller ?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg sverget til mandelolje i slutten av forrige svangerskap. Men har lest at det ikke har noe å si siden strekkmerkene oppstår i underhuden, og da hjelper det fint lite hva du smører på overhuden... Men jeg var heldig sist og slapp unna! :-)
kleine Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Hei. Jeg brukte denne du nevner + mange andre dyre kremer sist jeg var gravid. Må nevne at jeg ikke fikk noen strekkmerker, om det var kremen som hindret det vet jeg ikke, men jeg slapp hvertfall unna merkene. Håper jeg gjør det i denne graviditeten også. Må nevne at mamma fikk masse strekkmerker da hun var gravid med meg, så jeg tror ikke alltid det handler om arvelige faktorer
kelly Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 Utsolgt? jøss..var på body shop i bodø, og hun i kassen forsto ikke heeeelt norsk .. enda jeg peika på magen Sticken har jeg heldigvis fått tak i via ebay, til en meget billigere penge:) Håper den kommer iløpet av uken.. "Minsker synligheten av strekkmerker og forebygger uppkomsten av bristinger" står det bak på stretch mark- kremen . Har blitt fanatisk når det gjelder smøring, men reagerer litt på de som har parfyme i seg, siden det av og til oppstår "nupper" som KLØØØØR! I tillegg har vi skiftet ut vaskepulveret med allergi-vennlig pulver, just in case:)
Betty_Boop Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Jeg fikk tips om Weleda Svangerskaps pleie olje som forebygger strekkmerker. Den er dermatologisk testet og er uten syntetiske duft , farge og konserveringsmidler. Den fungerer veldig bra. Kjøpes på Life eller på nettet. 100 ml koster i butikk ca 229-249 kr. Fant den på nettet for 119 + frakt.Den er utrolig drøy. Er ennå ikke halvveis i flasken etter litt over 2 mnd. Smøres inn hver kveld. Lukter godt gjør den også.
kelly Skrevet 3. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2008 Skal ta en tipp på ebay om jeg finner denne også. Hvordan er den å smøre på? Blir jo bare gris med olje+ tørketid
Betty_Boop Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Det er ikke noe problem. Smører inn og ligger og lufter i 2-3 minutter. Den er veldig bra slik. Min søster har brukt den mye og anbefaler denne på det varmeste. Hun smurte inn kun magen og kun om kvelden. Brukte 1 1/2 flaske fra 3-4 mnd og litt etterpå. Jeg kjøpte den på: http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/For-kvinner/Graviditet-amming/Havandeskapsolja.htm Kr 119,- Mottok den 3-4 dager etterpå. Finner du den billigere noe annet sted så si ifra.
kelly Skrevet 3. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2008 http://cgi.ebay.com/Weleda-Pregnancy-Body-Oil-3-4-oz_W0QQitemZ370063471728QQihZ024QQcategoryZ134754QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247 Fant til 67 kr, + frakt på sikkert 20/30 kr..fra usa vel og merke. Ikke mye prisforskjell gitt:)
Betty_Boop Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Nei, det er så lavt prisen kan presses tenker jeg. Bestiller på samme sted neste gang. Det vet jeg fungerer så bra. Bestilte også saltvanns nesespray der. Vær obs på at frakten er høyere hvis du bestiller over 200 kr. Under 200 betalte jeg 5 kr i frakt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå