Gå til innhold

dere som kjenner til MD formulations...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp vært gravid (mistet, ma i uke 10) og jeg fikk så syyyykt mye kviser i ansiktet da jeg var gravid.. turte ikke bruke md da, for jeg har hørt et sted at det ikke er bra,men jeg begynnte å bruke det nå rett etter at jeg mistet. merker allerede at det fungerer, så det er jo bra, men jeg bare lurer på en ting... for jeg har jo veldig lyst til å bli gravid igjen med en gang, men så har jeg samtidig lyst til å få vekk alle disse kvisene først. det er så ille at jeg er redd jeg skal få arr... vet jo at det kan komme tilbake om jeg blir gravid igjen også da, men jeg bare lurer på om noen VET om det er ok å bruke disse produktene når man er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er hudpleier selv å kan trygt annbefale md selv om mann er gravid:)

Skrevet

åh, det var bra! da kan vi begynne å prøve igjen med en gang da:)

tuuusen takk for svar!!:)

Skrevet
:D
Skrevet

Hva er MD formulations og hvor får man kjøpt det og er det dyrt? Jeg var aldri særlig plaget med uren hud når jeg var ung, men nå i en alder på over 30 så har jeg alltid partier med sorte prikker og noe kviser. Har nok fått en del arr av de på haken. Nå som jeg ble gravid med nr.3 så har jeg enda mer uren hud enn før, det popper frem i panna. Men nå er jeg ikke særlig flink til å bruke renseprodukter til ansiktet da, og er avhengig av ansiktskrem hver dag, så kanskje derfor? Kanskje jeg tetter porene? Men om det finnes noe som hjelper er det jo fint, ikke stas med denne huden ;)

Skrevet

gå inn på hjemme sia mi under hudpleie kan du lese om produktene:) www.grysom.pizo.com

Skrevet

Hei! Foerst vil jeg si at jeg foeler med deg, jeg mistet for nesten et aar siden, og vet hvor vondt det kan vaere. Jeg er naa gravid igjen, staa paa!

Jeg anbefaler MD paa det sterkeste! Etter p-pilleslutt, graviditet og MA ble huden min helt kritisk daarlig.... Jeg er over 30, men fikk masse kviser og helt tilstoppede porer. Etter aa haa brukt MD regelmessig naa i over et halvt aar er huden min helt fin igjen, og jeg har faatt en fin gloed. Droeye produkter er det ogsaa, jeg hadde f.eks. rensen i seks mnd, og da brukte jeg den morgen og kveld.

Skrevet

Har vært inne på sidene til grysom og lest litt om produktene. Men hvor kan man få kjøpt de da? Må man til hudpleier, eller går det an å få bestilt de eller noe? Jeg setter ikke av mye tid til egenpleie som tobarnsmor med nr 3 i magen, så håper dette er noe man kan bruke kjapt og greit ;)

Skrevet

man får kjøpt di hos hudpleiere>:) men også på nettet men skal du jøpe på nett så juks litt først gå til en hudpleier å få en god hudanalyse sånn at du bestiller riktig produkt til din hud. :)

Skrevet

på nett har de MD på feks:

www.lookfantastic.com

www.strawberrynet.com

www.hqhair.com

men det er en jungel av produkter! En analyse som Grysom sier, er kjempelurt!

Skrevet

MD er fint merke,men man burde være forsiktig med å bruke det nå å sola siden den kan gjøre huden sensitiv og gi pigmentflekker (noe man jo er ekstra utsatt for under graviditet uansett),ivertfall passe på å smøre godt med solkrem..

Skrevet

skulle stå "bruke nå på sommeren med sterk sol":)

Skrevet

jeg har kjøpt en sånn "kit" med små utgaver av forskjellige produkter, tror jeg endte opp med et som var for uren voksen hud. hehe. er bare 23 da men har veldig tørr hud tydeligvis, selv om jeg har fått masse kviser og fort blir blank på nesen pg i pannen. kjempe fint at man kan bruke det når man er gravid da!! har aldri slitt med uren hud før, å nå ser jeg seriøst ut som en kjøttkake i ansiktet! ikke gøy..

Skrevet

Jeg liker md veldig godt. Bruker det ikke akkurat nå riktignok.

Men da jeg var hos hudpleier for noen år tilbake så hørte jeg at noen av produktene ikke skulle brukes av gravide. Er det noen hudpleiere her som kjenner til det?

Eller er det bare den sterke penslingen fra md man ikke skal ta når man er gravid.

Ikke bli nervøse nå da dere som bruker det, er som sagt ikke noe jeg er sikker på og er ikke hudpleier!

Skrevet

Grysom - du jobber ikke som hudpleier gjør du? Rart at du anbefaler folk å kjøpe over nett når salg av hudpleieprodukter er det som gjør at hudpleiere overlever i yrket sitt. Flere har heller ikke lov å selge disse produktene som dere prater om. Merkelig at du også anbefaler folk og gå til hudpleier for analyse for så å kjøpe produktene andre plasser. Hudpleiere jeg kjenner blir skikkelig forbanna når folk gjør det - de bruker tid og energi på kunden og får mange ganger ikke noe igjen for det.

Min anbefaling er å gå til hudpleier og kjøp produktene der - litt dyrere, men du får det du skal ha (noe du ikke er garantert når du kjøper over nett, de kan se likt ut og føles likt, men du har dessverre ingen garanti) og det er lovlig.

Skrevet

er ute i permison å da.. men jo selvfølgelig burde folk helst gå til en hudpleier å få kjøpt produktene der under veiledning... men nå er det sånn at vledig mange foretrekker å handle over nett å når jeg ikke kan stoppe dette så vil je jo heller at di jukser litt å går til en hudpleier å får en skikkelig analyse først sånn at di ikke bestiller feile produkter... å jo hudpleiere lever av salget på produkter men d er faktisk ikke alle plasser di har md å da er det veldig vanskelig å få tak i...

Skrevet

Det er nok ikke så mange hudpleiere her jeg bor tror jeg, uten at jeg har sjekket da. Her går pengene til mat og regninger og utstyr til barna, så regner ikke med at jeg kommer til å unne meg flere timer hos hudpleier liksom ;) Må vel betale for en hudanalyse også kanskje? Hadde vært kjekt med et vidundermiddel jeg kunne bestille over nett, som kunne fungert uansett hudtype. Er redd det glir inn i kategorien "ikke prioritert" hvis det koster for mye liksom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...