Gå til innhold

TERMIN I DAG c",) FLERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er den magiske datoen endelig her. Hvordan ligger dere an? Er det fødsel i vente? Her skjer det foreløbig ingenting. Så det blir nok overtid på meg. Vært gøy om vi med termin i dag kan følges litt og fortelle hva som skjer...

Lykke til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her også er det termin i dag... Det vistes på telefonen min da jeg våknet, venniner som er gode på å minne meg på det og som lurte på om jeg kjente noe:) men nei da, her skjer det ingenting her heller:)

Skrevet

Har store forventninger til denne dagen ja, selv om jeg vet jo at det er liten sannsynlighet for å føde på terminen. Jeg aner jo ikke om jer er moden engang. Blir vel prøvd noen kjerringråd i løpet av helgen tenker jeg. Har du prøvd noen ting?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd noe enda... Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller:) Er spent på hvordan det begynner, å da vil jeg ha den rette følelsen, hvis dere skjønner hva jeg mener:)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg kommer heller ikke til å gjøre noen drastiske ting. Gå litt turer og løpe litt trapper kanskje. Må få høre hvordan formen utvikler seg fremover da. Er jo litt spennende å endelig være så nære målet.

Skrevet

Ja blir eventuelt ikke noe mer drastiske tiltak her heller:)

Skrevet

Jeg har også termin idag:) skjer lite her også foreløbig... litt kynnere har jeg, og det er det. håper jeg slipper å gå alt for lenge over!!! alle andre rundt meg er egentlig mer utålmodig enn meg, er litt irriterende at jeg ikke kan gå inn på facebook eller msn uten at noen må spørre om det skjer noe snart.. men men..:) de er vel bare veldig spent på hva som er inni magen min:):)

hva gjør dere om dagene da? her er det varmtvarmtvarmt, så jeg sitter inne med vifta på fullt;)

Skrevet

Virker som om de rundt omkring er mer utålmodig enn meg også, jeg tar det hele med stor ro, å gruer meg faktisk litt til magen er borte... Vet det høres helt på jordet ut, men er blitt så vant med den og at det rører seg en/ei inni der... :)

I dag er det ikke så veldig varmt her, så da går tiden med til litt husarbeid... Er overkommelig det da:)

Skrevet

ja det skal bli veldig rart å ikke kjenne noe liv i magen lengre!!

har støvsugd hele leiligheten idag, godt å få gjort det, men er ikke så fornøyd med den varmen her.. går med noen isbiter iløpet av en dag:)<3

Skrevet

Ja, hører de sier vi kommer til å savne det... :) Men det skal bli godt å få den lille ut å i få holde h*n snart istede også:)

Vet dere hva dere får? Jeg vet ikke.... Fryktelig spent på det..... :)

Ja, kald drikke å isbiter er et must i varmen.....

:)

Skrevet

ja absolutt!:)

vi vet heller ikke hva vi får:) på tide å få vite det nå;)

Skrevet

Hei igjen. Fortsatt ingenting som skjer her. Hva med dere? Fremgang?

Vi venter forresten en gutt.

Skrevet

Nope... har ikke skjedd noe som helst her i dag heller:) Da får vi satse på det neste døgnet:)

Skrevet

Ja, er like skuffet hver morgen jeg våkner. Vil så gjerne bli ferdig nå.

Skrevet

lite som skjer her også.. har en veeeldig aktiv baby iallefall!! til tider veldig vondt når h*n beveger seg:p

hver gang jeg lager en lyd eller sukker spør samboer om vi må dra nå, litt klar for å bli pappa kan du si;)

Skrevet

har dere mye kynnere forresten..?

Skrevet

Har ikke mye kynnere nei. Hva med deg? Her og er det en veldig aktiv krabat. I dag tror jeg han har sovet i max 2 min.. hehe...

Skrevet

hadde my mer kynnere før egentlig... Men har no et å annet nå også da... Men ikke helt det store nei, så jeg vil tro jeg merker det rimelig godt om det er nå på gang her ja:)

Skrevet

Hvor skal dere føde?

Skrevet

Her tror jeg vi har sovet stort sett hele dagen, men så var´n sikkert sliten etter maratonløpet sitt i går da:)

Er dere til jordmor ofte nå på slutten dere da? Er der hver 14.dag forsatt jeg, men har ikke hatt noen plager heller da så... Har vært skikkelig heldig føler jeg.... Skal dit på tirsdag om jeg ikke har født før det da:)

Skrevet

nja... det er veldig forskjellig egentlig.. nå får jeg plutselig endel så roer det seg litt.. men har fått endel mer nå de siste dagene vil jeg si! håper det skjer noe snart!!

Skrevet

Har bare vært hver 14 dag jeg og, og har ingen plager. Har neste time på tirsdag, men håper den kan avlyses. Satser på fødsel før den tid i med fare for å bli litt skuffet.

Skrevet

Håper på å kunne avlyse jordmor timen min jeg også:)

Har dere barn fra før?

Skrevet

Dette er min første så det er veldig spennende. Du da? Nå skal jeg hoppe i bingen og håper å våkne med rier i natt c",)

Fortsett oppdateringen i morgen da jenter......

Skrevet

bor i Molde, men føden har sommerstengt så jeg skal til Kr.sund!

har gått til jordmor hver uke de tre siste ukene pga litt for høyt blodtrykk, skal tilbake på tirsdag om ikke noe har skjedd. håper jeg er på sykehuset da jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...