Gå til innhold

Siste nytt fra meg :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er syk jeg, dere. Lungebetennelse. Fikk så veldig tung pust og så vondt i brystet i går, at vi tok en tur på Volvat. Svigermor passet barna og mannen min passet meg. :))

Tette bihuler og lungebetennelse. Sykemeldt ut neste uke i første omgang. Har hatt høy feber i flere dager, og med litt velvilje har den gått ned i dag.

Det eneste jeg sa til legen var, 'så jeg har ikke halsbetennelse da?' Da lo han og sa at det sikkert holdt med det jeg allerede har pådratt meg.

Så her er livet morsomt kan dere tenke dere. 30 grader i skyggen, laptop og teppe på fanget pluss feber.. og så fryser jeg. Og jeg synes ikke noe synd på meg selv! ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sterk du!!!

Ønsker deg god bedring og håper du blir frisk snart:)

Skrevet

Ikke veldig sterk for tida. Ynkelig, ja... ;))) hihi. Men jeg kommer mest sannsynlig til å overleve (!!!) uten mèn, så det får jeg være fornøyd med.

Takk for omtanken. Jeg har tenkt til å bli frisk veldig fort.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Go bedring=)

Skrevet

Stakkar!! God bedring! Skulle gjerne kommet med litt varm suppe til deg =)

Skrevet

Uff, så kjipt. Også passer det utrolig dårlig med lungebetennelse nå, da. Ikke at det noen gang passer...

God bedring. Håper du får masse god pleie :)

Skrevet

æsj, masse god bedring til deg.

Skrevet

God bedring.

Haaper du snart blir frisk.

Skrevet

Stakkar, det må jo være vondt?!

Håper du blir frisk i en kjempe fei:0) God bedring.

Skrevet

Off da, dette var kjedelig også i denne varmen og årstiden!! Men får håpe du har fått litt gode medisiner nå som hjelper deg!! Slik at du snart blir frisk. Det var godt at du ble sykemeldt så lenge så du blir helt frisk. Ta tiden til hjelp og ta imot godt stell:) God bedring:)

Skrevet

Takk for omtanken alle sammen. Har sovet mye i dag, og det hjelper. Medisiner har jeg fått, og også smertestillende for det er vondt ja. Har aldri hatt det før.

Har kjent en stund at det har vært litt kluss i systemet, men så har jeg hatt innmari bra dager også. Men nå altså lungebetennelse. Alt man skal gjennom her i livet ;)))

Skrevet

Føler med deg metaMORfose. Ta vare på deg selv og la de andre varte deg opp. God bedring til deg....

Skrevet

Det er nesten litt flaut å si det - men jeg nyter litt at de varter meg opp! Jeg orker jo bare å sitte/ligge her.

Medisinene gjør at jeg har det ganske bra. Men tusen takk for omtanken! :)))

Skrevet

Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe... nyt servicen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...