☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 gruer meg..men det har vært så mye frem og tilbake, så jeg har ikke våget tro jeg er gravid likevel..er 9-10 uker på vei, men har blødd såpass at jeg ikke har tro på at det har gått bra...men uansett godt å vite sikkert... tvi tvi...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Lykke til:D du får si hvordan det gjekk:)
Sun_Shine_ Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Krysser fingrene for at alt er bra med den lille spiren din. Lykke til på UL!
gima Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Masse lykke til! Håper at du blir positivt overrasket! Skal krysse fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå