Gå til innhold

Jeg har mistet matlysten totalt...what too do?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Har tvingt i meg 1 knekkebrød m/brunost og 1 skive m/leverpostei i dag..

Tror det har noe med varmen å gjør, er litt kaldere nå men har vært veldig varmt, er liksom bare mett hele tiden selv om jeg ikke har spist!

For matlysten igjen sent på kvelden som regel..men da orker jeg ikke spise noe tungt...

Noen tips?

Det eneste som frister er vannmelon og yoghurt..men orker ikke det heller nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte, synes det er lettere å spise mat tidlig på dagen - men er begrensa hvor mye det er plass til i magen nå:P Utpå ettermiddagen og kvelden så er jeg egentlig sulten, men ingenting frister og alt blir for tungt her også. Litt frukt holder på en måte, men burde jo hatt noe ordentlig mat i stedet for..

Jordmor rådet meg til å spise ofte i løpet av dagen, ett glass juice eller melk hvis det var, bare for å få noe i meg..

Skrevet

Ja, sånn har jeg hatt det til tider,,

Men,,, jeg har "funnet" noe å spise,,

Nå går det i ferske rundtstykker med gul ost og paprika..

Ellers synes jeg pølse med lompe og potetmos er godt,,

Det har jeg spist mye av i dette svangerskapet..

Så håper du finner noe godt å spise, det er ikke enkelt.

Jeg har syntes middager til tider har vært vanskelig å finne på..

Skrevet

Hei

matlysten min forsvinner også når det er varmt - kanskje du kan prøve å lage deg noen lette, friske salater - det har funket for meg. Varm mat funker dårlig her. Håper du finner noe som kan friste litt

Skrevet

jeg har spist utallige salater i enorme varianter dette svangerskapet ;) mannen er driiiit lei...hehe...

I dag kjøper han ferske reker til meg, noe jeg også har spist en gang i uka siden påske ( hehe), så lager jeg ordentlig middag til han og snuppa ;)

Men det er tungt å spise i varmen ja

Skrevet

Her er heller ingen matlyst( kun på morgenen da er jeg SKRUBBSULTEN!)

her har jeg kun fått i meg 2 feite havrebrød-skiver med brunost og paprika. 1 oreokjeks, og en neve moreller + masse is-te( har holdt på å renne vekk i varmen!) ble ekstremt sulten nå på kvelden og lagde taco, satte tennene i DEN tjukke gode taco-lefsa, og ville så gjerne spist en til, men jeg orker bare ikke ... jeg er nemlig STAPPE-mett=/

men tror nok babyen får i seg d hun trenger uansett..ellers er jo kroppen utrolig teit lagt opp... jeg hadde nemlig spydd hadde jeg prøvd å putte i meg no mer nå=(

Skrevet

forresten jeg har spist en banan, en yoplait yoghurt 1 eple og 1 nektarin også! såh, hørtes d ikke så forferdelig anorektisk ut=p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...