to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 tida går sååå sakte syns jeg. skal jobbe seks dager i strekk neste uke før jeg får ferie og.
kaffikanna Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hvor skal dere bo på Mallorca?? Vi var der tidligere i sommer; Blue Star Viva Blue. Å, vil tilbakeeeee! Skal tilbake neste sommer 13.6.!!!!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 vi skal til alcudia og bo på hotell bellavue.... ser greit ut, har ikke tenkt til å være inne der alikevel:)
Torpekjærringa Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Kanskje vi også...prøver å få oss en hoppepåtur rundt 12 aug ..... Håper vi kalrer det, virker som om det er en del ledig. Hvor skal dere bo? )
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Heldiggris Vi var der i juni vi og jeg vil å tilbake Var på palma nova vi og det var kjempe fint der iallefall
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Ai, enda flere som skal til Alcudia jo!!! Vi drar den 16 august og skal være en uke!!! Vi skal bo på Viva Alcudia!!
Thunderstruck Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 8 dager til vi drar:-)) Skal bo på blue star viva blue:-) Gleeeder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå