Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Han skal komme å ha henne et par timer 2 ganger i uka, men kommer bestandig med unnskyldinger. F.eks som at han er syk (altså syk i en manns øyne. Trodde han hadde litt feber) Men fikk vite at han heller var sammen med dama enn å ha datteren. Er mange unnskyldninger han kommer med og når han først har henne, som har vært 1 gang, så spør han om jeg kan komme å hente henne etter en halvtime. Er jo umulig for meg å planlegge noe på "fridagene" mine, når han er helt uforutsigbar! Noen som vet hva som skjer hvis han ikke dukker opp?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Desverre ingenting som skjer:( Har har kun rettigheter, ingen plikter. Har hatt det slik i 2 år nå. Vil anbefale deg å bestille time hos FVK til deg selv og i neste omgang innkalle han. Noe som har hjulpet LITT her har vært å nekte han å bytte dager og tidspunkt. Er nok ennå for snill med han men barnet mitt trenger sårt den lille tiden han først er her. Derimot får han ikke ha barnet på overnatting enda før han har vist litt stabilitet. Er ikke slik at en må sende en liten unge på overnatting til noen de ikke kjenner.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hmm.. Det var det jeg fryktet ja. Har jo vært på FVK og avtalt samvær allerede. Jeg er nok litt for snill jeg også, vil jo at jenta mi skal ha samvær med far, for det kommer jo en dag da han skal ha henne på overnatting også=/ Hun er bare 5 mnd da, så det er jo enda en stund igjen men...
winneboo Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Beklager men det kan man ikke gjøre noe med Sånn har barnefar holdt på i snart 3 år. For å unngå at jeg blir gal i topplokket tar jeg det som en selvfølge at han avlyser samvær å planlagger derfor nada, å viser det seg at han faktisk holder avtaler så tar jeg det som en bonus at jeg fikk litt avlasting. Nå i det siste har han vært flink å som regel hatt henne de helgene han skal så jeg håper det fortsetter slik. Han skal ha henne nå i helgen, men jeg sitter fremdeles her på samværsdagen å aner ikke om når eller OM han henter henne for å ha henne i helgen eller ikke. Kjipt men sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå