Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjør meg så vondt å se nicket deres her inne ennå....at det er så mange av dere som sliter ennå.

Jeg håper det snart blir deres tur, og at dere får det dere ønsker deres mest, nemlig en liten baby.

Dere skal uansett vite at jeg føler med dere (selvom jeg var heldig og lykkes på første IVF etter å ha mislykkes med pergotime og AIH) - og krysser alt for at det snart må gå bra. Nå vil jeg snart se navnene deres på trimesterene :o)

Stor klem fra

Julie73

...som nå er lykkeliten.i.magen (10 uker igjen til termin)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg signerer her.

var selv her inne på ass bef i 2 år,og er stadig innom å ser hvordan det går med dere jentene her inne!

etter tre års prøving,og på 3 ivf forsøk,så satt spiren hos oss.foreløbig bare 10 uker på vei,så selv om jeg savner dere her inne,så vil jeg ikke tilbake!!!!!!

jeg ønsker dere lykke til videre,og håper det lykkes snart for dere.

en annen ting er at selv om det lykkes,så glemmer man ikke prøvetiden,med nedturer og medisinering.det vil alltid være en del av oss iallefall,selv om ting føles mye bedre nå.

hilsen alshva

Skrevet

Takker for lykkeønskinger :)

Selv er jeg ikke så aktiv her inne lenger.... Men har vært prøver i over 4 år...og har et avbrudt fsh-stimulering bak meg... Skal ta en ny fsh-stimulering nå i august/september... Spennende!! Gleder meg masse!! :)

Så godt at dere har klart det da!! Håper vi andre kommer snart etter!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...