Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Huff.. Nå ble jeg bekymret her.. Ingen p-piller som klarer å regulere blødningene mine.. Ikke siden etter fødsel.. Så nå må jeg inn på sjekk om 14 dager for å finne ut om det er noe annet som gjør at jeg har så lange og kraftige blødninger.. 1 år siden jeg var på etterkontroll etter fødsel.. Så han ville ha meg inn igjen for å sjekke hva det kan være...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Spør om du ikke kan få en slags renselseskur! Det fikk jeg for jeg blødde i flere mnd etter en abort selv om alle rester var ute! Jeg tok de pillene så gikk det noen dager, jeg fikk en ganske kraftig utrenselsesblødning og etter det så ordna det seg! .)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Har to venninner som har vært slik, og begge har celleforandringer på livmora Men men.. Jeg må bare ta det som det kommer.. Men må si at detta var toppen av kransekaka nå..... På onsdag ble jeg påkjørt bakfra i bil, og på tirsdag var det ei på jobb som kjørte på meg med ei seng på den ankelen som er operert, så den er helt "vrak"
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 oi, såpass ja!! :-o Det ordner seg vettu for snille jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå