Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 (Jeg skal spørre forsikringsselskapet også altså) Men er det noen her som vet om man må bytte en bilstol når man blir påkjørt bakfra? Jeg ble påkjørt på onsdag ettermiddag, men mini satt ikke i stolen sin heldigvis...
Makko med to små gutter Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Trygg trafikk anbefaler det...
Vintersol Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg vet ikke sikkert, men ville egentlig tro det var greit så lenge ingen satt i setet? Er det ikke først og fremst dersom selene har vært utsatt for stor belastning man bør bytte? Men hør med forsikringsselskapet for sikkerthets skyld,
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg trodde også at det var slik, men er ikke sikker.. så skal høre med de i etterpå.
Mamman til Ovedie Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg ville aldri sjanset på å bruke bilsetet videre om det hadde stått i bilen da jeg ble påkjørt bakfra.. Du vil uansett få utgiften dekket av forsikringsselskapet.. Barnets sikkerhet står alltid i første rekke..
Bare™ Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 PS!! HAr sagt det til deg, og sier igjen! NEVN FOR FORSIKRINGSSELSKAPET DITT AT HUN SOM KJØRTE PÅ DEG PRATA I HÅNDHOLDT MOBIL!!! I tilfelle du slipper egenandel ved hennes lovbrudd som førte til ulykken....
Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Hei Japp`n. Skal ringe de når junior har lagt seg. Hu sier jo selv at hu "bare skulle legge på" .. Jaja.. Du hørte jo hva mer hu hadde funnet på i går, så du vet jo at hu ikke er helt stabil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå