Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det nokon som kan anbefale meg ein fotograf i bergen?skal dit snart å kunne tenkt meg å ta bilde av familien:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er strålende fornøyde med Kerstin+Steinar

 

 

www.fotografene-kogs.no

 

Det ligger et bilde av gutten vår på nettsiden deres også :-) Et av de siste, et collage med tre bilder i ett og en gutt i matrosdress.

Skrevet

for en søt gutt du har storebror og lillebror...

Skrevet

Vi har bestilt time hos studio 1 fotografene på mandag - har hørt mye bra om dem:o)

www.studio-1.no...tror jeg adr deres er...

Skrevet

Takk :-) Han er blitt stor gutt på 4 år nå da - men fortsatt søt - hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...