2stk Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 er det nokon som kan anbefale meg ein fotograf i bergen?skal dit snart å kunne tenkt meg å ta bilde av familien:)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Vi er strålende fornøyde med Kerstin+Steinar www.fotografene-kogs.no Det ligger et bilde av gutten vår på nettsiden deres også :-) Et av de siste, et collage med tre bilder i ett og en gutt i matrosdress.
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 for en søt gutt du har storebror og lillebror...
*Rutletutt* Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Vi har bestilt time hos studio 1 fotografene på mandag - har hørt mye bra om dem:o) www.studio-1.no...tror jeg adr deres er...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Takk :-) Han er blitt stor gutt på 4 år nå da - men fortsatt søt - hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå