Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg bringebærbladkapsler i går av merket Solaray, flere som bruker disse? Er de ok å bruke?

Er 35+5 i dag, ville dere begynt med de nå i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt de siden uke 32 jeg....tar 3 kapsler på morgene og 3 kapsler på kvelden :)

Skrevet

Kan en ta så mye som 6 kapsler hver dag?? Trodde det var tre en skulle ta..

Kan øke jeg da...?

Skrevet

hvor kjøper dere disse???? er 33 uker til mandag. hva gjør disse kapslene??

Skrevet

Jeg har brukt disse siden 29+0;) Tar to om morgenen og to om kvelden. Veninner anbefaler disse på det sterkeste. Verdt et forsøk;) Er 31+0 og alt bra her, de har nok ingen innvirkning på for tidlig fødsel.

Skrevet

De kjøpes forresten i helsekost, har kjøpt mine på Sunkost;)

Skrevet

Hei.. må bare spørre, har akkurat vært å kjøpt meg bringebærkapsler selv.. Stod det på boksen du tar at du kan ta 6 kapsler i døgnet?? Eller har noen sagt det.. Jeg er i uke 36 i dag, er kanskje litt sent ute med begynne med de jeg da????

klem

Skrevet

jeg har også brukt disse siden uke 29 . De skal forberde livmoren og styrke den - noen kan få virkning ved lettere fødsel og kommer seg lettere etterpå .

Virker ikke på alle , men det er verdt et forsøk :)

Skrevet

ja ja da er det rett i sunkost butikken i morra!!! dette skal prøves er i uke 34+1 ....

noen som husker hvor mye det er i en sånn boks å pris

Skrevet

Er i uke 39...Er vel forsent å begynne nå da??

Skrevet

Solaray har 100 kapsler i en boks.. mener jeg betalte ca 170 kr eller noe sånt . 4 kapsler om dagen vil si ca en boks i måneden :-) Er vel verdt det om det fungerer :-)

Skrevet

Jeg begynte på dem i uke 38. Spurte hun som stod i kassa om det var for sent å begynne på dem da, men hun sa det var bedre å ta noen, enn ingen. Så da kjøpte jeg dem. Tar 3 om morgen og 3 om kvelden. Har lyst til å øke dosen, men vet ikke om jeg kan det. Det står jo 3 tabletter 2 ganger om dagen. Det er merket Solaray. Er det noen som vet om man kan ta flere enn 6 stk nå på slutten?

Skrevet

Aner ikke hva disse kapslene gjør,men vet at bringebær er fantastisk for så mye.skal ha planlagt keisersnitt 19.august.............noen som hvet om de har noe forseg da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...