Maud Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg ser at du har vært her, men når jeg ser på klokkeslettet skjønner jeg at jeg sover mer enn deg! Jobbenatt?
iznogood Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 hehe ... det var varmt og jeg hadde gått i kart & terreng hele dagen og blitt oppspist av klegg, mygg og knott. bedre å dibbe mens en klør som besatt på insektbittene enn på ligge i sengen og ikke få sove. ingen jobb på en uke enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå