Maud Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg tror jammen jeg må ta meg ekstrajobb som fugleskremsel - og fuglepasser. Ute på plenen strever to små spurvunger med å komme seg på vingene. Vet ikke om de har falt for tidlig ut av redet eller hva det er jeg, men mamma'n sitter oppe i treet og piper. Stadig vekk kommer det to store skjærer og jager de bittesmå nøstene. Jeg jager skjærene vekk, men de kommer tilbake. Så nå vet dere altså hva jeg skal gjøre i dag. Jeg har utsikt over plenen fra kjøkkenbenken der PC'en står, så nå vokter jeg de to små ;-)
iznogood Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 hvordan går det med de to veldig små gjestene på plenen? me no like skjærer! (jeg glemmer ikke de som jaget den lille andungen nedover veien...) hadde du vært litt nærmere hadde jeg gladelig lånt bort spretterten min - så du kunne tatt jævlarne fra kjøkkenvinduet. :-)
Maud Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Den ene lille karen kom seg på vingene, med en skjære etter seg. Da kunne jeg ikke lenger passe på, så jeg vet ikke hvordan det gikk til slutt. Den andre ble liggende hele dagen på gresset, jeg prøvde å plukke den opp, men da flakset den såpass at jeg ikke fikk tak i den. Nå i morges var den borte. Jeg tviler på om det gikk bra :-( Jeg liker heller ikke skjærer!
iznogood Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 du er jo god, da - som passer på de små med haukeøyne :-) får håbe den ene klarte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå