mamma-endeleg Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Er hjemme fra jobb i dag, er så dårlig, hadde feber i går og har mensslignende smerter i magen og ryggen + kvalm og trøtt (men det er jo bare normalt). Er så redd det skal vere noe gale, men trøster meg med at jeg ikke har hatt noen blødninger. Er det noen andre som har mensslignende smerter? Er det normalt?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Ja, mensslignende smerter er helt normalt:) Jeg kjenner de nesten hver dag.. Trur du kan ta det helt mer ro, det går jo som oftest bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå