Gå til innhold

Gratulerer Phantomet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pga ferie og deilig vær tatt meg en lang datapause, har kun vært innom for å sjekke om alt gikk bra da guttene dine kom og det gjorde det jo; hurra!!!

Har jo selfølgelig sett på bilde også; nydelige gutter ja!

Tenker dagene dine fyker avgårde, håper bare du får deg litt søvn innimellom.

Var nylig og besøkte ei venninne som også fikk to gutter; de ble født på mandag. Deilige små skapninger, helt ulike og veldig små, rundt 2,3 kg. Det fikk meg til å tenke på deg; er dine like?

Nei, nå skal mor dekke frokostbord til slaraffenbarna sine, ha en fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

fine tvillasene... så koselig at du er her igjen bustis, jeg dytter denne litt jeg :-)

Skrevet

Koselig å være tilbake også dritgrei, har tenkt masse på dere damene her inne i sommer! Sprøtt egentlig men veldig koselig det at noen jeg aldri har møtt kan være i tankene mine titt og stadig!

Deg har jeg fundert på altså; hvordan går det med dere i nyhuset? Er det meste på plass nå og lillegutt er vel frisk igjen? Fikk med meg det at dere var på sykehus når jeg skummet meg igjennom sidene her.

Tvillinger er fasinerende ja, ble helt bergtatt jeg; TO stk nydelige små gutter på en gang!!! Helt magisk.

Skrevet

Hei igjen, og takk for tanker og fundering! :-)

Babyen er frisk igjen... han hoster litt, men det gjør jo alle ;-)

Huset begynner å likne vårt hjem, og det er deilig, men det er mye som gjenstår. En hel etasje for å være nøyaktig. her oppe er kjøkkenet så godt som ferdig, men vi mangler bokhylle og den fine tapeten, sofa og hyller. også har vi foreløpig bare hengt opp èt bilde. de andre står rundtomkring i huset og lurer på om de noen sinne får henge på en vegg igjen :-)

jeg fikk kose med tvillingene da de var helt nye, og det er jeg så takknemlig for - to bittesmå nydelige gutter.

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner Bustebartepin!

Javisst har alt gått bra. Vi koser oss veldig om dagen, og om nettene så ammes det, skiftes dusinvis med bleier og bysses... for natten er for ljos til å sova bort...må skjønne... ;)

Vi synes selvfølgelig at guttene er nydelige, men vi som bor her i hulen er muligens noe inhabile i saken...

De to guttene er igrunnen ikke så like..dvs, de er søskenlike, men ikke mer enn Måka er lik junior liksom. Temeramentet er virkelig forskjellig. Vi har en kosegris med sterk vilje og hissig temperament om han f.eks ikke får mat på sekundet...Mens han andre er mer sindig, hakket mer tålmodig og absolutt ikke like glupsk...

En elsker å bæres, mens han andre godt kan ligge for seg selv og titte..

Tvillinger er fascinerende og ganske morsomme å være sammen med...men det er endel jobb med dem.

Men tro det eller ei,,,jeg synes ikek det er verre nå enn da Måka var fesk, Han var minst like krevende som begge disse tilsammen. Og jeg får gjort masse av slike vanlige hverdagslige ting...som husarbeid, middagslaging og tøyvask... pluss at vi har hatt endel besøk, som har meført kakebaking i forkant f.eks. Og det er bare kos.

Formen min er tusen ganger bedre nå enn da jeg gikk gravid, så det føles nærmest som om jeg har fått livet mitt tilbake i gave nå som guttene er født...

Andre jeg kjenner med babyer, være seg en eller to, sliter endel med søvnmangel og utmattelse, men jeg gjør ikke det enda. Jeg synes igrunnen ting går over enhver forventning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...