Solitude Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 I alle papirer ang. SFO og på søknadsskjemaet så står det fra 1.august. Man betaler også fra 1.august. Er det da ikke naturlig å tenke at SFO åpner 1.august ? Har følgt med i lokal avisen, på skolens nettside og trodde faktiskt at man fik noe brev med litt informasjon i posten fra SFO.. Men nei..... helt stille... I dag er det 1.august og barnehagen er åpen igjen, men IKKE SFO... Ingen som tar tlf. der og ingen på skolen heller.. hmmmm... Så hvordan skal jeg da vite NÅR de åpner ? Har jo brukt denne SFO for 4 år siden til min elste og da åpnet de 1.august, vi fik brev på forhånd med avtale om å komme på et bestemt tidspunkt for å hilse på personalet, slik at ikke alle 40 kom på samme tid og ingen hadde tid for å si hei... men ikke noe slik i år tydeligvis. Må innrømme at jeg var litt forberedt, siden det har vært så lite info. Så jeg prøvde å ringe ned i dag tidlig og når ingen svarte så sa jeg til datteren min at vi skulle bare levere lillebror i barnehagen og så ta oss en tur opp for å se på leke arealet til SFO... og var som fryktet. Stengte dører.... Har ringt kommunen, de var like overrasket som meg. Skulle prøve å finne ut noe informasjon å ringe meg tilbake igjen.. NÅR ÅPNER DERES SFO ?... Syns dette er litt rar start på 1.klasse og SFO tilværelsen for min datter, hadde jo vært koselig med et lite brev som informerte om 1. åpningsdag og hva personalet heter kansje, og hvordan det var med mat ordning.
1stor1liten =) Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 har ikke så store barn men min ste datters åpner 4 august mener jeg det var
hysterika Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Er du sikker på at søknaden din er registrert? Har du fått bekreftelse på at dere har fått plass? Vi har både fått brev (tre stk faktisk!) og regning, og vi har vært på informasjonsmøte med lederen for SFO. Her åpner de i dag. Kejnner du ikke noen som også skal ha barna sine på SFO? Kanskje de vet noe mer?
Solitude Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Har fått bekreftelse på plassen, og i alle skriv er det snakk om fra 1.august.... Ingen informasjonsmøte, det hørtes jo som en grei ordning Kjenner flere som skal ha sine barn på SFO, men syns det er litt tidlig på dagen for å ringe ennå
Sassy. Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Her åpner sfo 18 august i hele kommunen tror jeg. Men vår kommune har også forskjøvet skoleåret med 1 uke eller noe sånn
Torpekjærringa Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Sfo har stengt hele juli...så den åpner i dag ,1 aug kl 07.00 - likt i hele fredrikstad kommune tror jeg
fox`y Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Sfo har kunn stengt i 2 uker her jeg bor. så her er d åpent. Men mine tantebarn starter på sfo på mandagen igjen.
petite fleur Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Min søster jobber på SFO, og de åpnet på mandag som var, altså 28. juli. (Tromsø, dette her)
yvve73 Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 I våre papirer står det også 1. august. Men, det åpner ikke før mandag så vidt jeg vet. Nå er jo jeg hjemmeværende så det er jo ikke så farlig for oss. Men jeg også irriterer meg over at det står 1. august alle plasser, og så åpner den ikke før 4. august.....
Castho Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Her jeg bor åpner den 4 august og jeg jobber på SFO og skal ikke på jobb før 4 august.
Fire småtroll Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Her åpner sfo til mandag, altså 4.aug, og all informasjonen ligger på hjemmesiden til skolen.... Nå begynner sønnen min i 2.klasse da, så jeg har ikke fått noen info i posten i år, men i fjor fikk jeg et brev om når den åpnet og spørsmål om hvor mye jeg evt ville bruke sfo før skolestart. Det er jo endel unger som ikke begynner på sfo før skolen begynner.
Lekamøia Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 Her åpnet SFO 28. juli, skolen starter 18. august. Vi fikk bekreftelse på plass i posten for lenge siden, og hadde 2 infomøter der både skole og SFO deltok. Et tidlig i vår og et i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå